Skip to main content
Beantwoord

TV hapert steeds // Traag internet Segbroek Den Haag


Den Haag glasvezel.

Vanavond hapert de tv steeds, beeld blijft even stilstaan. Overschakelen naar andere zender duurt te lang. reboot van kastje helpt niet.

Ben ik de enige?

Beste antwoord door Jason van Odido

Hi all, we hebben inderdaad verschillende meldingen ontvangen van klanten in de omgeving van Den Haag die traag Internet ervaart op ons Glasvezelnetwerk. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak! Updates volgen in dit topic: 

Media is niet beschikbaar

De meest recente update luidt als volgt: Technici hebben zojuist de oorzaak gevonden voor de getroffen groep gebruikers. Vanavond zal er een herstelpoging ondernomen worden om de snelheidsproblemen op te lossen.

Sorry voor het ongemak, we hopen het voor iedereen snel opgelost te hebben!

Bekijk origineel

150 reacties

  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 19 maart 2021

hier ook Den Haag glasvezel, haperende TV en een download van 6MBPS.

Maat van me in de buurt met zelfde glasvezel zelfde probleem…

 


  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 19 maart 2021

Ook hier in Segbroek problemen over glasvezel eerst haperen en nu helemaal geen signaal meer. Om moedeloos van te worden, misschien toch maar weer terug naar Ziggo. Daar veel minder instabiliteit gehad dan het afgelopen jaar met T-Mobile glasvezel.🤯🤬🤯


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 19 maart 2021

In oktober kan ik gelukkig weer naar Ziggo terug


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 19 maart 2021

Down 7,24Mbps, Up 68,1


  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 19 maart 2021

Zelfde probleem!

 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 maart 2021

Hier hetzelfde op Regentesselaan, glasvezel 1000mbit

Te veel storingen bij T-Mobile…..

 

 

 

 

 


  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 19 maart 2021

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 19 maart 2021

Ziggo springt er ook onmiddellijk met reclame in 😄

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 19 maart 2021

Zijn er ook moderators in de zaal die kunnen rteageren? 😡


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 20 maart 2021

Na middernacht was het weer goed


  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 20 maart 2021
Dreetje44 schreef:

Na middernacht was het weer goed

klopt, en nu loopt alles weer als een zonnetje….

Ik had 6Mbit down gemiddeld en 350Mbit up. 

Nu weer rond de 950 Mbit Up/Down.

 

Heb weinig tot geen problemen met TM… Heb wel alternatieve DNS’en ingesteld. Dit scheelt denk ik een slok op een borrel. Voor mij geen Ziggo, veel te duur en voor mij dezelfde kwaliteit.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2021

Hi all, we hebben inderdaad verschillende meldingen ontvangen van klanten in de omgeving van Den Haag die traag Internet ervaart op ons Glasvezelnetwerk. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak! Updates volgen in dit topic: 

Media is niet beschikbaar

De meest recente update luidt als volgt: Technici hebben zojuist de oorzaak gevonden voor de getroffen groep gebruikers. Vanavond zal er een herstelpoging ondernomen worden om de snelheidsproblemen op te lossen.

Sorry voor het ongemak, we hopen het voor iedereen snel opgelost te hebben!


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 20 maart 2021

Ik heb het zelfdeprobleem tv hapert en zappen duurt lang voordat hij overschakelt. Overdag nergens last van en in de avond begint het gezeik. Kan nu alweer geen tv kijken. Zeer hinderlijk. Nog 2 maanden en dan ga ik denk weer terug naar ziggo.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 maart 2021
Jason schreef:

Hi all, we hebben inderdaad verschillende meldingen ontvangen van klanten in de omgeving van Den Haag die traag Internet ervaart op ons Glasvezelnetwerk. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak! Updates volgen in dit topic: 

Media is niet beschikbaar

De meest recente update luidt als volgt: Technici hebben zojuist de oorzaak gevonden voor de getroffen groep gebruikers. Vanavond zal er een herstelpoging ondernomen worden om de snelheidsproblemen op te lossen.

Sorry voor het ongemak, we hopen het voor iedereen snel opgelost te hebben!

Vandaag om 2100 uur hetzelfde probleem. Kunnen we een update krijgen of het probleem is opgelost aangezien er staat dat er vanavond aan gewerkt zal worden? 


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 20 maart 2021

Aanvulling op mijn eerdere reactie ook het bekijken van opnames gaat met haperingen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 20 maart 2021

Nog slechter dan gisteravond, Down 3,17 Up 66,5


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 20 maart 2021

Krijgen we ook even een melding wanneer we kunnen  resetten?


  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 21 maart 2021

misschien een update-tje vanuit t-mobile zou fijn zijn? De storingpagina is ongewijzigd….

 


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 21 maart 2021

Het beeld hapert niet meer maar de internet snelheid is niet om over naar huis te schrijven. Speedtest gedaan en download snelheid is 35,4 mb en upload snelheid is 45,2 mb. En ik heb toch echt glasvezel met 1000 mb snelheid


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 21 maart 2021

Dag allemaal, 

 

Ik zal dit topic gebruiken als centraal topic voor alle vragen en updates rondom het snelheidsissue in Segbroek Den Haag. 

 

Update [10:15] Eerdere herstelpogingen van zaterdagavond lijken de problemen niet (volledig) verholpen te hebben. Het onderzoek is nog gaande om voor iedereen weer de juiste snelheid te verkrijgen. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 21 maart 2021

Vanochtend om 9 uur was het nog slecht. Ik heb nu (11:20) up 122 down 137, 😃mijn abonnement is Fast: 100 up en down.

Zal vanavond wel weer belabberd worden 😠


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 21 maart 2021

Op m’n Ipad kon ik gisteravond ongestoord tv kijken (downspeed was toen 3,17! Mbps)

Was behelpen natuurlijk, maar wat ik perse wilde zien heb ik dus toch kunnen bekijken.

Ben benieuwd hoe het vanavond gaat…....


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 21 maart 2021

Hi @Dreetje44,

 

Dat is bemoedigend! Kunnen anderen dit beeld bevestigen? Is de snelheid weer hersteld? Mijn vraag gaat dan voornamelijk voor klanten met een 1000 Mbps abonnement. Ik hoor graag jullie bevindingen!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 21 maart 2021

Vraagje aan Sander: Kan ik de HD zenders ook in niet HD bekijken? Bij Ziggo staan de HD zenders ook als niet HD op de kanalen 800 of zo.


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 21 maart 2021

Hi @Dreetje44,

 

Goede vraag (al is het iets offtopic). We hebben geen schaduwzenders in SD. Je kunt wel proberen de resolutie aan te passen via het menu: Menu // account // instellingen // resolutie. Dit kan ook schelen in het bandbreedte verbruik. 

 

Bij TV Anywhere kun je dit wél aanpassen. Tik op het scherm, dan verschijnt er rechtsonder in beeld een vakje met AUTO. Je kunt dan de resolutie (en dus je bandbreedte verbruik) aanpassen naar Lowest, Low, SD en HD. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen