Onze tv box van Entone loopt telkens vast. Vaak kun je niet meer van zender wisselen of tvgids is niet beschikbaar.
Enige oplossing is dan stroom onderbreken en opnieuw op laten starten. Is hier een oplossing voor, dit is niet leuk meer.
Onze tv box van Entone loopt telkens vast. Vaak kun je niet meer van zender wisselen of tvgids is niet beschikbaar.
Enige oplossing is dan stroom onderbreken en opnieuw op laten starten. Is hier een oplossing voor, dit is niet leuk meer.
Beste antwoord door Jason van Odido
Goedemorgen
Ik heb een lijnmeting gedaan en zie dat er niet tot nauwelijks signaalverlies in de TV-stream geweest is. Er lijkt daarom niets aan de hand met de algehele verbinding. Dit oogt als een defecte TV Box, daarom ruil ik je huidige box om voor een vervangend model - dit zal exact dezelfde TV Box zijn (met recorder), maar dan van binnen 100 procent opgelapt. Je kunt de vervanging binnen vijf dagen verwachten. Zodra jouw pakketje ons distributiecentrum verlaat, ontvang je van PostNL een Track & Trace code waarmee je de status van bezorging te allen tijde in de gaten kunt houden: PostNL Track & Trace.
Indien ik nog iets voor je kan doen, laat het me alsjeblieft weten. Veel ongestoord kijkplezier toegewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.