Hoi @JillesCopal, hele goede vraag, ik geef je dan ook graag wat meer uitleg. Om de overstap naar het nieuwe TV platform zo soepel mogelijk te laten verlopen, worden klanten in batches overgezet. Zo voorkomen we eventuele belasting van het netwerk en een piek aan vragen die klanten hebben over het nieuwe platform. Daarnaast is het zo dat het afhankelijk is van de apparatuur die jij hebt, of je al overgezet kunt worden. Op het moment is het mogelijk om met een Zyxel of Huawei modem in combinatie met een Aria 610 TV Box. Voor andere apparatuur is het nieuwe platform op het moment nog niet klaar.
@JillesCopal, jij hebt een Draytek modem, daarom is het voor jou op het moment nog niet mogelijk om over te stappen naar het nieuwe TV Platform.
@qtje, jij hebt geen klantgegevens in je profiel staan, daarom kan ik niet checken of jij voldoet aan de vereisten. Wil jij je T-Mobile Thuis klantnummer toevoegen aan je profiel of mij een PB sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik kijken wat er in jouw situatie mogelijk is.
@Dennisk76, jij voldoet aan de vereisten om gebruik te kunnen maken van ons nieuwe TV platform. Als je wilt kan ik jou toevoegen aan de lijst om versneld gebruik te kunnen maken van het platform, je wordt dan binnen twee weken overgezet. Laat je mij weten of je wilt dat ik dat voor jou in orde maak?
@johnfeijen, jij hebt een Draytek modem, daarom is het voor jou op het moment nog niet mogelijk om over te stappen naar het nieuwe TV Platform.