Skip to main content
Beantwoord

TV-problemen/blokkerig beeld


  • is Prince of Content
  • 35 reacties

Net vastgesteld dat er deze ochtend blokkerig beeld is in Geldrop. Opnieuw opstarten van de mediabox heeft geen verbetering gebracht. 

 

Iwein

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen all, het lijkt erop dat de TV-problemen van vanmorgen verholpen zijn. KPN meldt dat nagenoeg alle gebruikers weer beeld hebben en T-Mobile ziet deze trend ook.

@Jdn Zodra onze specialisten kennis genomen hebben van een probleem, zal dit zo spoedig mogelijk in ons storingstopic bekendgemaakt worden: Zijn er algemene problemen met Internet, TV en vast Bellen?

 

Bekijk origineel

14 reacties

  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 8 januari 2021

Hier ook in gemeente Haarlem.


Bikerzonderbike
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 januari 2021

Hier ook, gemeente Apeldoorn

Gisteren van 10.15 tot 13.00 ook Algehele T-Mobile thuis storing.
Gelukkig deed mobiel het wel.

 


  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 8 januari 2021

Hier ook in Vlissingen, modem en mediabox resetten helpt niet, alle kanalen blokkerig beeld


voorhammr
  • Doet lekker mee
  • 19 reacties
  • 8 januari 2021

Hier ook in Weesp (1383AL). Modem en box al gereset maar dat haalt niets uit. Ik hang inmiddels 10 minuten in  de wacht voor de klantenservice. Hopelijk lezen ze mee en wordt dit opgepakt. Het betreft overigens niet alle zenders, maar wel het overgrote deel!


  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 8 januari 2021

Same here 2152


  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 8 januari 2021

Zal een landelijke storing zijn. Ook hier in Zwolle.


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 35 reacties
  • 8 januari 2021

Had even gezapt om te kijken of het meerdere zenders zijn. Ned 1,2 en 3, commerciële zenders en de Belgische zenders hebben dit in elk geval. Npo politiek en npo nieuws doen het wel gewoon.

 

Iwein

 


  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 8 januari 2021
voorhammr schreef:

Hier ook in Weesp (1383AL). Modem en box al gereset maar dat haalt niets uit. Ik hang inmiddels 10 minuten in  de wacht voor de klantenservice. Hopelijk lezen ze mee en wordt dit opgepakt. Het betreft overigens niet alle zenders, maar wel het overgrote deel!

Na ruim 30 minuten in de wacht, toch maar opgehangen. Hond stond met gekruiste pootjes...


  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 8 januari 2021

… en hij doet het weer! alles nu weer normaal.


Bergeend
  • is King of Content
  • 82 reacties
  • 8 januari 2021

Hier in Utrecht Leidsche Rijn ook blokjes beeld.

 

#UPDATE 7:54: Het werkt allemaal weer.

Snelle actie

 


  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 8 januari 2021

In 2152 ook opgelost!


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 8 januari 2021

Bij ons ook opgelost.

 

wel een vraag @tmobile: waarom stond de storing niet op de site? Heeft jullie NOC geen rechten om de site te updaten of is jullie monitoring niet op orde?

als klant is het extreem frustrerend om van de website naar de storing-pagina gestuurd te worden waar dan staat dat er geen storing is.

in effect: klant, u bent gek, want wij van wc-eend zeggen dat er geen storing is ;)


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2021

Goedemorgen all, het lijkt erop dat de TV-problemen van vanmorgen verholpen zijn. KPN meldt dat nagenoeg alle gebruikers weer beeld hebben en T-Mobile ziet deze trend ook.

@Jdn Zodra onze specialisten kennis genomen hebben van een probleem, zal dit zo spoedig mogelijk in ons storingstopic bekendgemaakt worden: Zijn er algemene problemen met Internet, TV en vast Bellen?

 


Bergeend
  • is King of Content
  • 82 reacties
  • 8 januari 2021
Jason schreef:

Goedemorgen all, het lijkt erop dat de TV-problemen van vanmorgen verholpen zijn. KPN meldt dat nagenoeg alle gebruikers weer beeld hebben en T-Mobile ziet deze trend ook.

@Jdn Zodra onze specialisten kennis genomen hebben van een probleem, zal dit zo spoedig mogelijk in ons storingstopic bekendgemaakt worden: Zijn er algemene problemen met Internet, TV en vast Bellen?

 

@Jason 
Wanneer starten de specialisten? Het probleem was nameljk al even bezig. ;-)

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen