Skip to main content
Beantwoord

opnames plannen

  • 23 december 2020
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Als ik wat op wil nemen krijg ik de volgende melding 133092 aantal 50 herhaalde opnames bereikt, terwijl dit helemaal niet zo is.

Heb dit probleem nu al een week of drie. 

 

Groetjes Erwin

Beste antwoord door Boris

Hi @spookhut ,

Ik lees dat je het probleem ook aangekaart hebt in dit topic (link is klikbaar). Om het centraal te houden en jou zo goed mogelijk te helpen, wil ik je vragen om de discussie daar voort te zetten. Zo komen we eerder tot een oplossing! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 27 december 2020

@spookhut

 

Hi Erwin, slim dat je dit bij ons aankaart! Heb je helemaal geen series ingepland om op te nemen? Zou je dit kunnen controleren bij je ingeplande opnames? Zelf heb ik ook uitgebreid de TV Box uitgeplozen, maar ik kon hier niks speciaals op terugvinden. Ik neem aan dat je dit probleem op beide TV Boxen hebt? Ik hoor het graag, en hiermee kan ik verdere stappen ondernemen!


  • Auteur
  • Debutant
  • 10 reacties
  • 27 december 2020

Hallo. 

Ik had 15 series gepland tot ik de foutmelding kreeg. 

Om te proberen heb ik er 2 verwijderd maar dit loste mijn probleem niet op. 

Op mijn tweede box heb ik dit probleem ook. 

Zelf via de app op mijn telefoon krijg ik de foutmelding. 

Groetjes Erwin


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • Antwoord
  • 30 december 2020

Hi @spookhut ,

Ik lees dat je het probleem ook aangekaart hebt in dit topic (link is klikbaar). Om het centraal te houden en jou zo goed mogelijk te helpen, wil ik je vragen om de discussie daar voort te zetten. Zo komen we eerder tot een oplossing! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen