Na de update van 15-12-2020 krijg ik om de 5 a 10 minuten de melding dat mijn sessie verlopen is. Ik kijk via een Apple TV met de laatste software. Als ik de error krijg is er ook maar 1 apparaat actief. Heb al een keer geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren dit heeft alleen niet geholpen. Weet iemand hier een oplossing voor?
Tv Anywhere: Uw inlog sessie is verlopen
Beste antwoord door Cal van Odido
Hi
- Postcode en huisnummer.
- Jouw geboortedatum.
- De laatste vier cijfers van jouw IBAN.
Zodra ik meer weet, probeer ik snel bij je terug te komen!
Wat betreft jouw verbetersuggesties, dat zijn inderdaad goeie punten, en die zal ik zeker voor je meenemen. Momenteel werken wij nog hard aan de vernieuwde TV Anywhere app. Via deze links vind je de vaak genoemde feedback voor het nieuwe TV Anywhere én een recente grote update waarin veel verbeteringen voor T-Mobile TV en TV Anywhere zijn doorgeloodst.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.