Skip to main content
Beantwoord

Opnemen interactieve TV

  • 6 december 2020
  • 3 reacties
  • 363 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Een half jaar geleden zijn wij overgestapt naar Tmobile voor de TV. Het verbaasde ons dat er geen opname functie beschikbaar was. Er is destijds aangegeven dat de optie snel beschikbaar zou komen. We zijn nu een half jaar verder en er is nog steeds niets veranderd.

Hoe lang gaat dit nog duren?

 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemiddag @Len3000, de fysieke opnamefunctie is inderdaad niet langer mogelijk met het nieuwe TV-platform. Wat daarentegen wel mogelijk is, is opnemen via Cloud Opnemen. Dit is een extra functie waarmee je voor € 5,00 per maand, ongeacht het aantal TV Boxen, jouw favoriete programma's kunt opnemen. Een vereiste is wel dat je bent overgezet naar T-Mobile TV.

Mag ik je vragen om me je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht toe te sturen? Dan controleer ik welke apparatuur jij thuis hebt staan. Daarmee kan ik inzien of je in een aankomende migratiebatch terecht zult komen. Alvast bedankt voor je medewerking!

Bekijk origineel

3 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2020

Goedemiddag @Len3000, de fysieke opnamefunctie is inderdaad niet langer mogelijk met het nieuwe TV-platform. Wat daarentegen wel mogelijk is, is opnemen via Cloud Opnemen. Dit is een extra functie waarmee je voor € 5,00 per maand, ongeacht het aantal TV Boxen, jouw favoriete programma's kunt opnemen. Een vereiste is wel dat je bent overgezet naar T-Mobile TV.

Mag ik je vragen om me je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht toe te sturen? Dan controleer ik welke apparatuur jij thuis hebt staan. Daarmee kan ik inzien of je in een aankomende migratiebatch terecht zult komen. Alvast bedankt voor je medewerking!


  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 29 maart 2021

Ik wil ook graag kunnen opnemen. Hoe werkt dat?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 31 maart 2021

Hoi @Tatta, dat kan ik voor je in orde maken: je maakt momenteel nog gebruik van het ‘oude’ TV-platform Interactieve TV. Ik kan je met een versnelde procedure omzetten naar T-Mobile TV. Dan kun je over twee weken Cloud Opnemen toevoegen via My T-Mobile Thuis. Cloud Opnemen kun je als functie toevoegen en kost € 5,00 per maand - ongeacht het aantal TV Boxen. 

Zal ik dit in orde maken voor je?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen