Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile TV max 720p beeldresolutie

  • 28 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 444 Bekeken

We hebben sinds eind september T-Mobile thuis met het nieuwe (kleine Entone) tv kastje, maar het is nog niet gelukt om full HD beeldkwaliteit te krijgen. 

- Alle tips van het forum geprobeerd

- Monteur 1 kwam langs, heeft alles gecontroleerd en heeft een nieuw tv kastje laten opsturen, wat ook niet hielp

- Monteur 2 kwam een aantal weken later om het modem te vervangen, had volgens hem geen zin en is weer vertrokken, ik zou door T-mobile benaderd worden over een oplossing. 

Dat is inmiddels ook weer meer dan 2 weken geleden en niks meer gehoord. Telefonisch is geen contact te krijgen met T-mobile. 

Voor de volledigheid: voorheen altijd perfect full HD beeld gehad via KPN. 

Het begint een beetje belachelijk te worden, en te bedenken dat ik €30 aansluitkosten moest betalen voor deze slechte service is best zuur. 

Ik ben het zat, kan ik mijn abonnement annuleren omdat T-mobile zich niet houdt aan de serviceovereenkomst? Die slechte telefonische bereikbaarheid is ook beneden pijl. 

Een gefrustreerde klant met spijt. 

 

Beste antwoord door FenderBas

@Hans-Juriën bedankt en blij verrast dat het na al die toestand uiteindelijk simpel te verhelpen was.

Mocht iemand hier last van hebben, de klantenservice kan op afstand in je kastje een 1080p signaal afdwingen. Dit schijn je in de toekomst zelf te kunnen doen (na een update vermoed ik).

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

  • is een King Poster
  • 86 reacties
  • 28 oktober 2020

Je bent niet de enige: afgelopen donderdag T-mobile abonnement aangegaan, in die paar dagen veel gezeur en gezeik en mede door de houding en gedrag van de T-mobile teamleider van de winkel aan Traverse 3 te Almere, vanavond T-mobile thuis opgezegd . 4 December weer terug naa mijn vertrouwde KPN aanbieder.

ik krijg gewoon flashbacks van de begintijd van UPC.
Ook van dat houtje touwtje helpen. En dat is niet positief 😞


  • is een King Poster
  • 86 reacties
  • 29 oktober 2020

Als T-mobile slim is, gaan ze super snel die technische dienst, know-how van de medewerkers upgraden )ook in de T-mobile winkels) anders vergaat het ze net zoals met UPC


Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 527 reacties
  • 30 oktober 2020

@FenderBas dit probleem is bij jou nu opgelost. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 30 oktober 2020

@Hans-Juriën bedankt en blij verrast dat het na al die toestand uiteindelijk simpel te verhelpen was.

Mocht iemand hier last van hebben, de klantenservice kan op afstand in je kastje een 1080p signaal afdwingen. Dit schijn je in de toekomst zelf te kunnen doen (na een update vermoed ik).


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 30 oktober 2020

Nou, dat feestje was van korte duur, ik heb inmiddels weer maximaal 720p resolutie.

@Hans-Juriën : hoe kan dit nou weer en kan je het kunstje nog een keer herhalen?


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 30 oktober 2020

Zit gelukkig nog op het oude platform en dat mag voor mij nog wel een tijd duren, voor mij voldoet het gebruik gewoon de Entone 510 de enige opties die ik wel eens gebruik zijn “gemist en terug kijken) 

In mijn beleving heeft de leiding bij T-Mobile die gaat over de divisie Thuis zich er schromelijk op verkeken welk een werk het is om een tv platform compleet om te gooien, zelfs KPN heeft moeilijkheden met haar vernieuwde platform.


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 2 november 2020

Hi @FenderBas, we hebben een permanente oplossing gevonden en deze zal meegenomen worden met de volgende update. Je zal de resolutie dan zelf handmatig in kunnen stellen. We houden dit topic up-to-date met de laatste wijzigingen.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen