Volumeregeling Samsung afstandsbediening doet het niet meer.Het resetten van de T mobile afstandbediening werkt ook niet. Ook niet op de alternatieve manieren die op dit forum te vinden zijn. Help! Wat te doen? Ik wil mijn geluid weer gewoon met mijn eigen AB kunnen regelen.
Volumeregeling Samsung afstandsbediening doet het niet meer
Beste antwoord door Marcel MCi
Hallo gijshagemans,
De afstandsbediening van de tv zelf zou altijd moeten werken om het volume van de tv te regelen. Dit staat los van de aangesloten "bronnen". Zie je wel iets gebeuren op het scherm als je het volume aanpast? (Volume niveau in cijfers of balkje?)
En als je een andere (hdmi) ingang kiest? Weet niet of je toevallig een DVD speler hebt aangesloten om daarmee te testen?
Als het alleen bij het geluid van het t-mobile kastje is, staat daar het volume niet toevallig op nul?
Heb je de betreffende hdmi ingang b.v. niet ingesteld op geluid via optische uitgang?
Is de afstandsbediening van de Samsung tv nog in orde? Geen slecht contact van de batterijen? (Of lege batterijen )
Je zou een fabrieksreset van de tv kunnen doen en nog eens kunnen testen.
Mvg. Marcel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.