Hoi @Jannekevdoorn, wat goed dat je al een aantal stappen doorlopen hebt. Doordat jij zo proactief gehandeld hebt kan ik gelijk gaan schakelen met onze techneuten! Mag ik alsjeblieft in een PM het MAC-adres en serienummer van jouw TV Box ontvangen? Dan zet ik jouw bevindingen door naar mijn collega’s en kunnen zij met een passende oplossing komen.
Wanneer je ook al poort 3 hebt geprobeerd en een nieuwe UTP-kabel hebt aangeschaft, kunnen we bijna met zekerheid zeggen dat het daar dan in ieder geval niet aan ligt. Thanks voor je medewerking, mijn collega’s komen er binnen 3 tot 7 werkdagen op terug. Wegens de crisis kan het echter langer duren, sorry voor het ongemak bij voorbaat.
Ben je bekend met de TV Anywhere app? Hiermee kun je via je mobiele telefoon, tablet of laptop 35 van de TV zenders bekijken. Mocht je ook nog in het bezit zijn van een Chromecast of Apple TV kun je de app daarop installeren en dan alsnog op je Smart TV genieten van de zenders: TV Anywhere. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 😄