Skip to main content
Beantwoord

helft van opnames niet af te spelen


  • Doet lekker mee
  • 2 reacties

Goedendag,

 

De helft van de tv programma’s die ik automatisch voor de kinderen opneem, zijn niet af te spelen. Ze kunnen alleen verwijderd of vergrendeld worden. Andere opnames doen het wel. 
 

Ook van hetzelfde programma is het de ene wel en de andere niet.

 

Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt

Beste antwoord door TAVL

Een rigoureuzere oplossing is een fabrieksreset. Deze gaat verder dan een reset door de stekker uit het stopcontact te halen. Als deze laatste niet helpt, dan is dit mogelijk een oplossing. Er is wel een nadeel; al je opnames zullen worden gewist. De fabrieksreset kan niet door jezelf worden uitgevoerd, maar moet gedaan worden door webcare. Zij lezen mee en kunnen dit op ieder moment doen. Wil je dit uitgevoerd hebben?

Webcare leest mee en reageert vanzelf in dit topic. Meestal binnen 24 tot 48 uur.

Bekijk origineel

4 reacties

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • 27 maart 2020

Goedemorgen @CHT,

Dat is niet fijn kijken. Welke melding krijg je? Heb je de decoder al opnieuw opgestart door de stekker een minuutje uit het stopcontact te halen?


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 27 maart 2020

Helemaal geen bijzondere (fout)melding. 
Het afspelen button staat er gewoon helemaal niet bij.

 

Normaal kan je op de lijst met opnames, een opname selecteren en dan krijg je een menu met 3 mogelijkheden, waaronder afspelen. Nu bij een aantal echter alleen maar vergrendelen of verwijderen. Laat dat nou net de tekenfilms zijn die mijn zoontjes willen zien.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 27 maart 2020

Decoder heb ik al meerdere keren opgestart en gereset.


TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2020

Een rigoureuzere oplossing is een fabrieksreset. Deze gaat verder dan een reset door de stekker uit het stopcontact te halen. Als deze laatste niet helpt, dan is dit mogelijk een oplossing. Er is wel een nadeel; al je opnames zullen worden gewist. De fabrieksreset kan niet door jezelf worden uitgevoerd, maar moet gedaan worden door webcare. Zij lezen mee en kunnen dit op ieder moment doen. Wil je dit uitgevoerd hebben?

Webcare leest mee en reageert vanzelf in dit topic. Meestal binnen 24 tot 48 uur.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen