Skip to main content
Beantwoord

Ziggo Sport totaal inloggen lukt niet

  • 27 november 2019
  • 1 reactie
  • 464 Bekeken

Norwin

Hallo, sinds afgelopen heb ik T-Mobile thuis. Daarbij abbo op Ziggo Sport totaal genomen, vanwege de F1. Tot op heden gaat het fout als ik in probeer te loggen via de app op iPhone/iPad. Via T-mobile set top box nog niets kunnen vinden om op te kunnen klikken. Ziggo zou sinds ook moeten werken, aldus mijn bestellingen pagina. 
 

Wat doe ik verkeerd??

Beste antwoord door Brian

Dubbel topic, deze daarom gesloten

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 28 november 2019

Dubbel topic, deze daarom gesloten


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen