Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe tv-box reageert niet op afstandsbediening

  • 30 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 1530 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 5 reacties

gisteren ontving ik een nieuwe box, entone. Ik heb deze aangesloten maar hij reageert niet op de afstandsbediening, die het overigens wel doet. Daardoor kan ik dus ook niet het tv-klantnummer en pincode invoeren. Ik heb alle trucjes al geprobeerd, box van het stroom af, afstandsbediening resetten etc. Gaarne een oplossing, ik heb het ook al via webcare op Facebook gemeld maar daar heb ik tot op heden geen reactie op ontvangen. 

 

Beste antwoord door Gioia van Odido

Hoi @Niekie,

 

Mijn oprechte excuses voor het wachten, daar is iets niet helemaal goed gegaan. Ben je inmiddels geholpen en is de box gereset? Zo niet, wil je mij dan even een privébericht sturen met je Thuis klantnummer, volledig adres en geboortedatum? Dan ga ik je direct helpen - beloofd! 

Bekijk origineel

9 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8110 reacties
  • 30 oktober 2019

Goedenavond@Niekie Welkom in de community van T-Mobile.

Heb je iets aan Deze tips? Uiteraard kan je daar ook hulp vragen.

Groetjes! 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 30 oktober 2019
CrisTien schreef:

Goedenavond@Niekie Welkom in de community van T-Mobile.

Heb je iets aan Deze tips? Uiteraard kan je daar ook hulp vragen.

Groetjes! 

Nee helaas heb ik niets aan die tips, behalve dan dat de box waarschijnlijk een reset nodig heeft. 


Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • 30 oktober 2019

Hallo Niekie,

Zie onderstaande link voor een topic met hetzelfde probleem. 

Het zou kunnen dat inderdaad een fabrieksreset nodig is, maar opnieuw koppelen van de afstandsbediening zou ook kunnen helpen:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/settop-box-reageert-niet-op-afstandsbediening-316203

Mvg. Marcel

 

 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 30 oktober 2019

Al heel vaak geprobeerd maar dat werkt niet. 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 31 oktober 2019

Zowel hier als via Facebook krijg ik van T-mobile geen reactie op mijn vraag, zo ingewikkeld is het niet? Moet ik de box maar terugsturen? 


Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • 31 oktober 2019

Hallo Niekie,

Het kan tot 48 uur duren voordat het wordt opgepakt door webcare. Ik heb ze gewezen op dit topic. Hopelijk helpen ze je snel verder.

Mvg. Marcel


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 1 november 2019

Bedankt nog! Ik heb daar gisteravond een reactie ontvangen. Alleen nu moet ik wachten tot er een reset wordt uitgevoerd. En dat kan alleen als de box is aangesloten en geen idee wanneer dat dan plaats gaat vinden. Dus tot die tijd heb ik dan geen beeld :thinking: . Ik heb de benodigde informatie wel doorgegeven. 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 2 november 2019

Het lijkt net alsof de vraag beantwoord is maar dat is niet zo, het probleem speelt nog steeds. Ik zit te wachten tot iemand reageert en de box gaat resetten. 


Gioia van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator | Mobiel
  • 143 reacties
  • Antwoord
  • 13 november 2019

Hoi @Niekie,

 

Mijn oprechte excuses voor het wachten, daar is iets niet helemaal goed gegaan. Ben je inmiddels geholpen en is de box gereset? Zo niet, wil je mij dan even een privébericht sturen met je Thuis klantnummer, volledig adres en geboortedatum? Dan ga ik je direct helpen - beloofd! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen