Hey ik heb een probleem met mijn televisie van t-mobile. Wanneer het kastje opstart, laat het eerst een tijd "Systeemklok gelijk zetten" (30 seconden) en "Verbinding maken met server" (4-5 minuten) zien, daarna gaat het scherm op zwart. De afstandsbediening doet dan ook niks. Het enigste wat ik dan kan doen is de stekker eruit halen en hem er opnieuw in doen, waarna je weer de "Systeemklok gelijk zetten" etc berichten ziet, waarna hij weer op zwart gaat. Ik heb alle stappen geprobeerd op [url=https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/geen-of-slechte-verbinding/?ga_cid=1747235641.1541774218&fbclid=IwAR1EvOrGnhklKcLF2gGepYcpNmd2ky1ldsI_8T3Jdlv-hlDUyCJae9JRjs4]https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/geen-of-slechte-verbinding/?ga_cid=1747235641.1541774218[/url] maar geen enkele stap heeft ervoor gezorgd dat het werkt. Het kastje is direct verbonden met de modem met een ethernet kabel. Ik heb internet op al mij andere apparaten (met en zonder draad). De versienummer die het kastje (tijdens het opstarten) laat zien is "14.8.69_build9-etv-vas--glop--as3".
Moderator Edit
Bij foutmeldingen over de systeemklok of server is het beste advies altijd om zowel het modem (als eerste) als de TV Box (zodra het modem weer volledig is opgestart) korte tijd van de stroom te halen. Zie voor meer foutmeldingen dit topic: