Beantwoord
Activeren Extra tv pakketten
Goedenavond!
sinds een week ben ik ook aangesloten en heb ik een tv-abonnement.
op maandag heb ik (misschien te vroeg) ook alvast de extra zenders aangevraagd. helaas zijn de zenders nog niet geactiveerd, en staat de aanvraag nog steeds in behandeling. helaas ben ik in de tussentijd niet in staat geweest contact te krijgen via twitter danwel facebook. Kan dit misschien gerepareerd worden?
*toelichting op te vroeg activeren: door vertraging bij postnl vandaag pas de box mogen ontvangen.
met vriendelijke groet,
Feike Sikkink
sinds een week ben ik ook aangesloten en heb ik een tv-abonnement.
op maandag heb ik (misschien te vroeg) ook alvast de extra zenders aangevraagd. helaas zijn de zenders nog niet geactiveerd, en staat de aanvraag nog steeds in behandeling. helaas ben ik in de tussentijd niet in staat geweest contact te krijgen via twitter danwel facebook. Kan dit misschien gerepareerd worden?
*toelichting op te vroeg activeren: door vertraging bij postnl vandaag pas de box mogen ontvangen.
met vriendelijke groet,
Feike Sikkink
Beste antwoord door Fiekert123
Eerder vanmiddag via Twitter heb ik contact gehad en is dit probleem inmiddels verholpen!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.