Skip to main content
Beantwoord

Activeren Extra tv pakketten

  • 5 september 2019
  • 2 reacties
  • 756 Bekeken

Goedenavond!

sinds een week ben ik ook aangesloten en heb ik een tv-abonnement.
op maandag heb ik (misschien te vroeg) ook alvast de extra zenders aangevraagd. helaas zijn de zenders nog niet geactiveerd, en staat de aanvraag nog steeds in behandeling. helaas ben ik in de tussentijd niet in staat geweest contact te krijgen via twitter danwel facebook. Kan dit misschien gerepareerd worden?


*toelichting op te vroeg activeren: door vertraging bij postnl vandaag pas de box mogen ontvangen.
met vriendelijke groet,
Feike Sikkink

Beste antwoord door Fiekert123

Eerder vanmiddag via Twitter heb ik contact gehad en is dit probleem inmiddels verholpen!
Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 24 reacties
  • Antwoord
  • 6 september 2019
Eerder vanmiddag via Twitter heb ik contact gehad en is dit probleem inmiddels verholpen!

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 februari 2021

Hallo ,18-02-2021 is mijn lijn geactiveerd. Op 22-2-2021 heb ik alles aangesloten.

Alles werkt correct maar ik heb geen toegang tot de extra zenderpakketten.

Is dit normaal of is er iets niet helemaal goed gegaan.

De pakketten staan wel in mijn abonnement vermeld

 

Vriendelijke groet ampieq

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen