Beantwoord
Slecht beeld tv ontvanger
Ik ben sinds mei klant van t-mobile en heb inmiddels al mijn 3e tv box.
De eerste box was kapot, er zat iets los in de box. De 2e box gaf slecht beeld, de monteur bevestigde mij dat dit aan de box lag. T-mobile zou mij 2 andere boxen sturen. Na een paar weken ontving ik maar 1 box. Meteen mijn abonnement op mijn 2e box maar opgezegd, dan maar via chromecast kjken.
Mjn 3e box deed het goed tot ongeveer 2 weken geleden.. Hetzelfde probleem als met box nr. 2.
Slechte beeldkwaliteit en de witte letters zijn niet duidelijk. Vorige week met klantenservice gebeld er zou een storing zijn. Na een week wachten vandaag weer mer de klantenservice gebeld. Weer van alles doorgenomen en uitgemeten. (Alle drie de boxen waren overigens refurbished)
Ik mocht een afspraak maken met de monteur. Eerst beschikbare datum over 3 (!) weken.
Als klant, zeker een nieuwe klant mag je toch een betere service verwachten en ook een nieuwe box, niet een 2e hands box. Zeer slechte zaak is dit. Al met al heb ik dan langer met een slechte beeldkwaliteit gekeken dan HD kwaliteit zoals het hoort.
De eerste box was kapot, er zat iets los in de box. De 2e box gaf slecht beeld, de monteur bevestigde mij dat dit aan de box lag. T-mobile zou mij 2 andere boxen sturen. Na een paar weken ontving ik maar 1 box. Meteen mijn abonnement op mijn 2e box maar opgezegd, dan maar via chromecast kjken.
Mjn 3e box deed het goed tot ongeveer 2 weken geleden.. Hetzelfde probleem als met box nr. 2.
Slechte beeldkwaliteit en de witte letters zijn niet duidelijk. Vorige week met klantenservice gebeld er zou een storing zijn. Na een week wachten vandaag weer mer de klantenservice gebeld. Weer van alles doorgenomen en uitgemeten. (Alle drie de boxen waren overigens refurbished)
Ik mocht een afspraak maken met de monteur. Eerst beschikbare datum over 3 (!) weken.
Als klant, zeker een nieuwe klant mag je toch een betere service verwachten en ook een nieuwe box, niet een 2e hands box. Zeer slechte zaak is dit. Al met al heb ik dan langer met een slechte beeldkwaliteit gekeken dan HD kwaliteit zoals het hoort.
Beste antwoord door Brian
Hi @irmavanrijswijk , wat balen dat het nog niet is opgelost. Ik heb met je meegekeken en de TV Boxen die jij gebruikt zijn met opnamefunctie. Deze voldoen nog prima en hier hebben we geen ander type van. Als je zowel boven als onder slecht beeld hebt met meerdere TV Boxen dan is de kans eigenlijk klein dat het aan de TV Boxen zelf ligt. Het zou een combinatie TV BOx + TV kunnen zijn of een probleem met de verbinding waardoor de TV Boxen storen. Mijn collega heeft een verzoek uitgezet naar onze technische dienst om dit verder te onderzoeken en te kijken of we misschien wat kunnen ontdekken. Van welk merk en type TV maak je gebruik en hoe zijn de TV Boxen aangesloten? Ik hoor het graag!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.