Skip to main content
Beantwoord

Installeren TV Box lukt niet

  • 15 januari 2019
  • 3 reacties
  • 616 Bekeken

installatie modem compleet,
maar bij aansluiten tv box krijg ik bijgevoegde melding. Wat

moet ik doen?

Beste antwoord door stefan.1997

Het ziet er inderdaad naar uit dat de tv box is aangesloten op de verkeerde poort van de router. Sluit hem aan op de 3e of 4e poort van je router. Deze zijn speciaal bedoeld voor de doorgifte van IP Tv
Bekijk origineel

3 reacties

Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • 15 januari 2019
Ziet er op zich goed uit. Als de box na een paar minuten niet verder doorstart, dan de stroom even van de tv box afhalen en opnieuw laten opstarten.
Werkt dat ook niet, dan de utp kabel even uit de tv box halen, het modem opnieuw opstarten en de tv box opnieuw opstarten. Zodra een foutmelding wordt gegeven over de Ethernetverbinding, dan de utp kabel weer aansluiten. De box moet dan doorstarten.

De tv box is wel rechtstreeks aangesloten op 1 van de IPTV poorten van het modem?

Mvg. Marcel

stefan.1997
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • 561 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2019
Het ziet er inderdaad naar uit dat de tv box is aangesloten op de verkeerde poort van de router. Sluit hem aan op de 3e of 4e poort van je router. Deze zijn speciaal bedoeld voor de doorgifte van IP Tv

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 januari 2019
dank Stefan voor je tip. ik ga het vanavond proberen. zou kunnen inderdad dat de tv box op de verkeerde poort is aangesloten...

stroom van tv box en of router heb ik meerdere keren geprobeerd inmiddels zonder succes.

Groet, Stefan

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen