Beantwoord
Ik kan geen programma meer opnemen
ik kan geen programma meer opnemen. Krijg de volgende melding: opik kan ineens niet meer opnemen er kwam eerst opnemen is niet mogelijk. Er is geen capaciteit beschikbaar voor opname. Ik heb alles gewist maar het balkje blijft vol. Wat doe ik verkeerd? nu is de hele functie opnemen weg bij on demand.
heb 2 kastjes dit is maar bij 1 heb al gereset stroom eraf ect maar doet het nog niet
heb 2 kastjes dit is maar bij 1 heb al gereset stroom eraf ect maar doet het nog niet
Beste antwoord door Sander
Hoi @bowie09 ,
Daar kijk ik graag bij mee! Je kunt de TV Box even van de stroom halen, dat ozu al moeten helpen. Helpt dit niet, probeer dan bij On Demand // Opnames alle opnames in één keer te verwijderen, zodat alle opnamecapaciteit weer terug is. Voer daarna een herstart van de gebruikersinterface uit (Instellingen // systeeminformatie // herstart // herstart gebruikersinterface). Helpt ook dat niet? Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) en ik voer een reset op afstand voor je uit.
Bekijk origineelDaar kijk ik graag bij mee! Je kunt de TV Box even van de stroom halen, dat ozu al moeten helpen. Helpt dit niet, probeer dan bij On Demand // Opnames alle opnames in één keer te verwijderen, zodat alle opnamecapaciteit weer terug is. Voer daarna een herstart van de gebruikersinterface uit (Instellingen // systeeminformatie // herstart // herstart gebruikersinterface). Helpt ook dat niet? Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) en ik voer een reset op afstand voor je uit.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.