Beantwoord
Problemen met TV
Hoi,
Ik heb (helaas) weer problemen met TV kijken. Geeft sinds gister de hele tijd een foutmelding, en dus ook geen beeld. Ik begin er aardig klaar mee te worden, want dit is al de zoveelste keer in een korte tijd dat ik weer zonder TV zit. Terwijl de internetkwaliteit wel gewoon goed is.
Ik heb (helaas) weer problemen met TV kijken. Geeft sinds gister de hele tijd een foutmelding, en dus ook geen beeld. Ik begin er aardig klaar mee te worden, want dit is al de zoveelste keer in een korte tijd dat ik weer zonder TV zit. Terwijl de internetkwaliteit wel gewoon goed is.
Beste antwoord door Sterre
Hoi Amaliah,
Fijn dat je weer TV kunt kijken! Ik kan me voorstellen dat het niet leuk TV-kijken is als er een foutmelding in beeld staat. Ik heb gekeken wat onze technische dienst nog over jouw verbinding heeft gezegd. Zij constateerden dat de snelheid van jouw internetlijn zo ver was gedaald, dat het niet mogelijk was om TV te kijken. Ze vermoeden dat dat komt door een bridge tap, deze verstoort het signaal. Voor nu hebben ze een bepaalde reset uitgevoerd waardoor jouw lijn een tijdje goed blijft, maar ze raden aan om je bridge tap te verwijderen. In dit topic lees je hoe je dat doet. Kom je er niet uit? Stel dan in dat topic jouw vraag, zodat we je gerichter kunnen helpen!
Bekijk origineelFijn dat je weer TV kunt kijken! Ik kan me voorstellen dat het niet leuk TV-kijken is als er een foutmelding in beeld staat. Ik heb gekeken wat onze technische dienst nog over jouw verbinding heeft gezegd. Zij constateerden dat de snelheid van jouw internetlijn zo ver was gedaald, dat het niet mogelijk was om TV te kijken. Ze vermoeden dat dat komt door een bridge tap, deze verstoort het signaal. Voor nu hebben ze een bepaalde reset uitgevoerd waardoor jouw lijn een tijdje goed blijft, maar ze raden aan om je bridge tap te verwijderen. In dit topic lees je hoe je dat doet. Kom je er niet uit? Stel dan in dat topic jouw vraag, zodat we je gerichter kunnen helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.