Skip to main content
Beantwoord

Problemen met TV


  • is een Master Poster
  • 20 reacties
Hoi,

Ik heb (helaas) weer problemen met TV kijken. Geeft sinds gister de hele tijd een foutmelding, en dus ook geen beeld. Ik begin er aardig klaar mee te worden, want dit is al de zoveelste keer in een korte tijd dat ik weer zonder TV zit. Terwijl de internetkwaliteit wel gewoon goed is.

Beste antwoord door Sterre

Hoi Amaliah,

Fijn dat je weer TV kunt kijken! Ik kan me voorstellen dat het niet leuk TV-kijken is als er een foutmelding in beeld staat. Ik heb gekeken wat onze technische dienst nog over jouw verbinding heeft gezegd. Zij constateerden dat de snelheid van jouw internetlijn zo ver was gedaald, dat het niet mogelijk was om TV te kijken. Ze vermoeden dat dat komt door een bridge tap, deze verstoort het signaal. Voor nu hebben ze een bepaalde reset uitgevoerd waardoor jouw lijn een tijdje goed blijft, maar ze raden aan om je bridge tap te verwijderen. In dit topic lees je hoe je dat doet. Kom je er niet uit? Stel dan in dat topic jouw vraag, zodat we je gerichter kunnen helpen!
Bekijk origineel

6 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3610 reacties
  • 3 juni 2018
Hallo Amaliah,

Dat is vervelend. heb je al geprobeerd het modem en de stb te herstarten ?
Welke foutmelding krijg je te zien op de tv ?
Is de stb rechtstreeks op het modem aangesloten met een utp kabel ?

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 3 juni 2018
Alles al gecheckt en gereset. Ik krijg de melding error er heeft zich een fout afgespeeld, probeer het later alsjeblieft opnieuw. En ja, alles is gewoon rechtstreeks aangesloten.

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3610 reacties
  • 3 juni 2018
Zou je eens een speedtest kunnen doen op https://thuis.t-mobile.nl/orientatie/speedtest/ ?

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 4 juni 2018
Heb ik gedaan, mb snelheid was hoog genoeg om tv mee te kunnen kijken. Ik heb net gebeld met T-mobile thuis en heb ze uitgelegd dat ik er behoorlijk klaar mee begin te worden, omdat ik meer met de klantenservice aan de telefoon hang dan dat ik diensten heb. Of ik heb diensten, maar zo traag dat ik er geen gebruik van te kunnen maken. na dat telefoontje (18:00) doet de tv het ineens weer en dat terwijl de TD niet meer aanwezig was (volgens hun). Raar maarja, blij dat ik weer kan kijken.

HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 515 reacties
  • 4 juni 2018
Zit de kabel rechtstreeks van het modem aan de STB?
Haal de STB en het modem een paar minuten van de stroom.
In die tijd alle stekkers van de kabels er even uit halen en er weer in stoppen bij STB en modem.
Daarna beide weer de stroom erop en even paar minuten wachten.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 6 juni 2018
Hoi Amaliah,

Fijn dat je weer TV kunt kijken! Ik kan me voorstellen dat het niet leuk TV-kijken is als er een foutmelding in beeld staat. Ik heb gekeken wat onze technische dienst nog over jouw verbinding heeft gezegd. Zij constateerden dat de snelheid van jouw internetlijn zo ver was gedaald, dat het niet mogelijk was om TV te kijken. Ze vermoeden dat dat komt door een bridge tap, deze verstoort het signaal. Voor nu hebben ze een bepaalde reset uitgevoerd waardoor jouw lijn een tijdje goed blijft, maar ze raden aan om je bridge tap te verwijderen. In dit topic lees je hoe je dat doet. Kom je er niet uit? Stel dan in dat topic jouw vraag, zodat we je gerichter kunnen helpen!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen