Beantwoord
Geen TV en Radio
Vanaf dinsdagochtend heb ik geen TV en Radio meer.
Dinsdag gelijk met klantenservice gebeld en de bekende stappen doorlopen. Geen resultaat dus technische dienst werd ingeschakeld. Wachten en wachten.
Woensdag einde van de dag wederom klantenservice gebeld en de stappen die technische dienst adviseerde doorlopen. Geen resultaat, Mac adressen opgegeven, en wederom technische dienst ingeschakeld. Wachten en wachten.
Vrijdagavond maar weer eens gebeld met Joost, hij heeft me de te doorlopen stappen in een mail gezet en deze heb ik meerdere malen uitgevoerd. GEEN RESULTAAT.
IK BEN ER NU ECHT KLAAR MEE EN WIL HET ABONNEMENT, DAT LOOPT TOT 15 FEBRUARI 2019 OPZEGGEN OMDAT T-MOBILE ZIJN VERPLICHTINGEN NIET NAKOMT.
Verdere klachten die ik heb zijn:
Haperend Radio geluid. Al Maaaaanden!!!
De TV moet aan staan om naar de Radio te luisteren. Dat moet anders kunnen. Antwoord op deze klacht is dat iedereen de TV aan heeft om Radio te luisteren.
Wifi snelheid onder de maat, maximaal 50 Mbs voor een 750 Mbs abonnement. Het KPN modem van mijn buurman geeft bij mij thuis een snelheid van 90 tot 100 Mbs!!
Geen Service Providers aangemeld bij Logitech om de zenders in de Harmony te laden.
Knullig Menu is een zoekplaatje.
Gauw weer terug naar KPN al kost en een paar Euro meer.
Ook mijn beide mobiele abonnementen gaan weg bij T-Mobile.
Eric Gary
Dinsdag gelijk met klantenservice gebeld en de bekende stappen doorlopen. Geen resultaat dus technische dienst werd ingeschakeld. Wachten en wachten.
Woensdag einde van de dag wederom klantenservice gebeld en de stappen die technische dienst adviseerde doorlopen. Geen resultaat, Mac adressen opgegeven, en wederom technische dienst ingeschakeld. Wachten en wachten.
Vrijdagavond maar weer eens gebeld met Joost, hij heeft me de te doorlopen stappen in een mail gezet en deze heb ik meerdere malen uitgevoerd. GEEN RESULTAAT.
IK BEN ER NU ECHT KLAAR MEE EN WIL HET ABONNEMENT, DAT LOOPT TOT 15 FEBRUARI 2019 OPZEGGEN OMDAT T-MOBILE ZIJN VERPLICHTINGEN NIET NAKOMT.
Verdere klachten die ik heb zijn:
Haperend Radio geluid. Al Maaaaanden!!!
De TV moet aan staan om naar de Radio te luisteren. Dat moet anders kunnen. Antwoord op deze klacht is dat iedereen de TV aan heeft om Radio te luisteren.
Wifi snelheid onder de maat, maximaal 50 Mbs voor een 750 Mbs abonnement. Het KPN modem van mijn buurman geeft bij mij thuis een snelheid van 90 tot 100 Mbs!!
Geen Service Providers aangemeld bij Logitech om de zenders in de Harmony te laden.
Knullig Menu is een zoekplaatje.
Gauw weer terug naar KPN al kost en een paar Euro meer.
Ook mijn beide mobiele abonnementen gaan weg bij T-Mobile.
Eric Gary
Beste antwoord door Sterre
Hallo EricGary,
Ik ben blij om te lezen dat jullie nu lekker TV kunnen kijken! Na het lezen van jouw verhaal heb ik me meteen verdiept in jouw situatie. Ik zie dat de technische dienst niets heeft aangepast in jouw systemen. Ik vermoed dat de modemreset van afstand heeft geholpen, deze is teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Het modem heeft altijd even tijd nodig om weer opnieuw op te starten, vandaar dat je niet meteen wat merkte, maar iets later wel. Ik heb een vergoeding aangemaakt voor je voor de tijd dat je geen TV kon kijken.
Heb je na deze reset ook verbetering gemerkt in jouw wifisnelheid? Ik ben benieuwd!
Bekijk origineelIk ben blij om te lezen dat jullie nu lekker TV kunnen kijken! Na het lezen van jouw verhaal heb ik me meteen verdiept in jouw situatie. Ik zie dat de technische dienst niets heeft aangepast in jouw systemen. Ik vermoed dat de modemreset van afstand heeft geholpen, deze is teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Het modem heeft altijd even tijd nodig om weer opnieuw op te starten, vandaar dat je niet meteen wat merkte, maar iets later wel. Ik heb een vergoeding aangemaakt voor je voor de tijd dat je geen TV kon kijken.
Heb je na deze reset ook verbetering gemerkt in jouw wifisnelheid? Ik ben benieuwd!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.