Beantwoord
Formule 1 bij T-Mobile Thuis
Als ik Formule 1 willen zien bij T-Mobile moet ik een Ziggo Sport pakket aanschaffen voor 15 Euro.
Daarvoor krijg ik dan 6 zenders van Ziggo sport waarvan er 5 overbodig zijn,
Waarom ik dit zou moeten doen is mij een raadsel omdat Ziggo zelf dit pakket voor 9,99 Euro aanbiedt. Populair gezegd ben je, ondanks introductie korting, een dief van je eigen portemonnee als je de Formule 1 wilt volgen bij T-Mobile Thuis.
Kan dat niet beter beste T-Mobile Thuis door bijvoorbeeld alleen het Ziggo Sport Select kanaal aan te bieden voor een redelijke prijs?
Daarvoor krijg ik dan 6 zenders van Ziggo sport waarvan er 5 overbodig zijn,
Waarom ik dit zou moeten doen is mij een raadsel omdat Ziggo zelf dit pakket voor 9,99 Euro aanbiedt. Populair gezegd ben je, ondanks introductie korting, een dief van je eigen portemonnee als je de Formule 1 wilt volgen bij T-Mobile Thuis.
Kan dat niet beter beste T-Mobile Thuis door bijvoorbeeld alleen het Ziggo Sport Select kanaal aan te bieden voor een redelijke prijs?
Beste antwoord door johnnystardust
OhMECORe schreef:
Mooi ingestudeerd positief standaard geprogrammeerd antwoord hoor, maar de vraag blijft waarom betaal ik bij T-Mobile meer voor Ziggo Sport dan bij ZIggo Sport zelf.
Omdat Ziggo dat 'gratis' aanbiedt om klanten te behouden en/of te werven, omdat je bij TV bij Ziggo ook naar Ziggo Sport kan kijken. Overigens zitten de kosten van Ziggo Sport bij Ziggo gewoon verwerkt in de kosten van je tv-abonnement daar.
Mocht je echt el cheapo Formule 1 willen kijken en geen bezwaar hebt tegen Duits commentaar en veel Krombacher-reclames dan kun je ook een abonnement nemen op het internationale tv-pakket. Dat pakket kost € 3,75, bevat RTL Deutschland en is dagelijks opzegbaar. Desnoods zet je het pakket een dag voor de F1-race aan en twee dagen later weer uit.
De BBC zendt vaak ook F1 uit. Deze zender zit standaard in het basispakket. 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.