Beantwoord
Fail to retrieve IP address from DHCP server
Vandaag heb ik een nieuwe box ontvangen zodat ik ook kan opnemen. De box aangesloten op dezelfde verbinding als waar de oude zat aangesloten.Box start niet door en blijft hangen op melding zoals in onderwerp.
Sluit ik de oude box weer aan dan binnen een minuut weer beeld. Moet er nog iets anders gebeuren ergens voor je een nieuwe box kan gebruiken?
Peter
Sluit ik de oude box weer aan dan binnen een minuut weer beeld. Moet er nog iets anders gebeuren ergens voor je een nieuwe box kan gebruiken?
Peter
Beste antwoord door Sterre
Hi Peter!
Zoals Hidden.nld zegt gaat het omruilen van een TV Box altijd vlekkeloos, zonder dat er iets anders ingesteld moet worden. Ik vind het heel jammer om te lezen dat dit bij jou niet het geval is en dat je nog niet kunt genieten van het opnemen en terugkijken van programma's. Ik zie dat je gebeld hebt, mijn collega heeft jouw situatie voorgelegd aan de technische dienst. Deze techneuten gaan hier zo snel mogelijk naar kijken, zodat je snel gebruik kunt maken van je nieuwe TV Box. Ik ben blij om te lezen dat hier werk van is gemaakt! Ik weet zeker dat het snel opgelost wordt.
Bekijk origineelZoals Hidden.nld zegt gaat het omruilen van een TV Box altijd vlekkeloos, zonder dat er iets anders ingesteld moet worden. Ik vind het heel jammer om te lezen dat dit bij jou niet het geval is en dat je nog niet kunt genieten van het opnemen en terugkijken van programma's. Ik zie dat je gebeld hebt, mijn collega heeft jouw situatie voorgelegd aan de technische dienst. Deze techneuten gaan hier zo snel mogelijk naar kijken, zodat je snel gebruik kunt maken van je nieuwe TV Box. Ik ben blij om te lezen dat hier werk van is gemaakt! Ik weet zeker dat het snel opgelost wordt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.