Beantwoord
Weer harde schijf vol
Het wordt echt tijd dat T-mobile een kwaliteitsslag gaat maken met die verrekte decoders (Entone). Wederom wil ik iets opnemen en wil dit niet omdat die verrekte harde schijf vol zit. Dit al eerder gehad, toen een nieuwe decoder gehad en daarna is deze een keer via de klantenservice gereset! Nu geef ik het maar op, want het probleem wordt niet opgelost. Het komt steeds weer terug.
Ook de mogelijkheden met deze decoder is beperkt. Ben van mening dat T-mobile thuis ver achterloop ten opzichte van bijvoorbeeld #Ziggo.
Ook de mogelijkheden met deze decoder is beperkt. Ben van mening dat T-mobile thuis ver achterloop ten opzichte van bijvoorbeeld #Ziggo.
Beste antwoord door Brian
Hi Renze-lwd, we hebben een oplossing voor het opnameprobleem in de pijplijn zitten en we hopen dit in april "live" te kunnen zetten. Dit is nog wel afhankelijk van een aantal factoren dus het kan nog wel uitlopen maar wordt dus hard aan gewerkt! :)
@StefanT Als je kiest voor opzeggen dan krijg je een collega aan de lijn die voornamelijk als doel heeft om je als klant te behouden (daar zitten ze voor). Voor technische vragen zou ik dus echt adviseren om de "normale" klantenservice te bellen of nog beter, contact op te nemen via het forum of social media 😉
Bekijk origineel@StefanT Als je kiest voor opzeggen dan krijg je een collega aan de lijn die voornamelijk als doel heeft om je als klant te behouden (daar zitten ze voor). Voor technische vragen zou ik dus echt adviseren om de "normale" klantenservice te bellen of nog beter, contact op te nemen via het forum of social media 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.