Beantwoord
USB poort activeren op de TV Box
mijn vader gebruikt de internet/tv/bellen abo van T-mobile
nu heeft hij vakantiefilms op ext harde schijf
kan ik die via bijvoorbeeld de USB aansluiting op de modem via de Interactive TV Box op tv zichtbaar maken?
nu heeft hij vakantiefilms op ext harde schijf
kan ik die via bijvoorbeeld de USB aansluiting op de modem via de Interactive TV Box op tv zichtbaar maken?
Beste antwoord door jibbewillem
Hallo Kevig,
Het USB poort op de TV box staat uitgeschakeld. Hierin kun je dus niets op aan sluiten.
Zit er op de televisie van je vader geen USB poort? Hier zou hij dan de harde schijf in kunnen doen en zo de vakantiefilms bekijken.
Als de televisie geen USB poort heeft zou je vader een mediaspeler aan kunnen schaffen en anders een laptop aansluiten op de televisie.
Bekijk origineelHet USB poort op de TV box staat uitgeschakeld. Hierin kun je dus niets op aan sluiten.
Zit er op de televisie van je vader geen USB poort? Hier zou hij dan de harde schijf in kunnen doen en zo de vakantiefilms bekijken.
Als de televisie geen USB poort heeft zou je vader een mediaspeler aan kunnen schaffen en anders een laptop aansluiten op de televisie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.