Beantwoord
TV Box reageert traag bij zappen
Ik heb al ruimte tijd last van trage reageren bij zappen. Zender info blijft in het scherm staan, en ik moet soms 2 minuten wachten voordat er een actie komt.
Ik heb nu al 2x stroom eraf gehaald omdat het langer dan 5minuten duurde.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? En wat eraan gedaan kan worden?
Alvast bedankt
Ik heb nu al 2x stroom eraf gehaald omdat het langer dan 5minuten duurde.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? En wat eraan gedaan kan worden?
Alvast bedankt
Beste antwoord door Sander
Hoi Bri1981,
Bij sommige klanten blijkt de TV Box inderdaad traag te reageren. Kun je aangeven hoe lang het duurt voordat de box reageert?
Het onderzoek naar de traagheid loopt nog. Het is ook niet zo dat het bij iedere TV Box/klant speelt. Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend bij diegene waar het wel langzaam gaat. Wij nemen dit zeer serieus en hebben al enkele zaken geschrapt waardoor het iets sneller gaat. Voor nu helpt een stroomonderbrekening wel (tijdelijk) voor een snellere zapsnelheid.
Bekijk origineelBij sommige klanten blijkt de TV Box inderdaad traag te reageren. Kun je aangeven hoe lang het duurt voordat de box reageert?
Het onderzoek naar de traagheid loopt nog. Het is ook niet zo dat het bij iedere TV Box/klant speelt. Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend bij diegene waar het wel langzaam gaat. Wij nemen dit zeer serieus en hebben al enkele zaken geschrapt waardoor het iets sneller gaat. Voor nu helpt een stroomonderbrekening wel (tijdelijk) voor een snellere zapsnelheid.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.