Beantwoord
Programmeren opname via gids: neemt soms veel te lang op
We programmeren altijd programma's via de Gids wanneer we ze willen opnemen. Het komt een enkele keer voor dat de opname veel te lang duurt, bijvoorbeeld 25 uur i.p.v. 1 uur. We hebben dan echt alleen het betreffende programma aangeklikt. Om die reden hebben we de harddisk al een keer vol gehad, terwijl we nog ruimte genoeg dachten te hebben. We zouden dit graag opgelost zien voordat we in augustus op vakantie gaan. Het risico dat we bij thuiskomst een volle harddisk aantreffen is groot.
Beste antwoord door Sander
@kblokker, het klopt. In sommige gevallen gebeurt er iets raars met de TV Box. Dan neemt hij opeens een veel te lange periode op. Door deze reset herstelt het wel, maar vaak slechts tijdelijk. Een permanante oplossing is in de maak. Ik heb wel een tijdelijke oplossing. Als je het goed vindt dat ik een fabrieksreset bij jou uitvoer, wil je dan je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht sturen? Dan wordt wel de hele box gewist!
UPDATE Sinds september 2017 is er iets aangepast bij de TV Box waardoor deze te lange opnames niet meer voor kunnen komen. 😃
Bekijk origineelUPDATE Sinds september 2017 is er iets aangepast bij de TV Box waardoor deze te lange opnames niet meer voor kunnen komen. 😃
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.