Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T50 vervangen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Is het mogelijk om mijn Zyxel T-50 te vervangen door een nieuwer model? Ik merk dat er af en toe wat haperingen zijn, en het bereik in mijn apartement is ook niet optimaal.

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Beste antwoord door Marcelb7

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@Marcelb7, welkom op onze community!

Bedankt voor het invullen van al je gegevens. Ik heb je direct een T-54 opgestuurd. Zodra deze verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!  

Bedankt voor de snelle service, Tommie! 

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22226 reacties
  • 9 juli 2025

Hallo ​@Marcelb7 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe Zyxel kan opsturen met WiFi 6 ondersteuning.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 10 juli 2025

Done!

Bedankt voor de snelle reactie.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14952 reacties
  • 11 juli 2025

Bedankt voor het invullen van al je gegevens. Ik heb je direct een T-54 opgestuurd. Zodra deze verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!  

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 13 juli 2025
Tommie van Odido schreef:

Bedankt voor de snelle service, Tommie! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen