Welkom op onze community! @fidelsastrokts.
Sorry dat je het antwoord nog niet hebt gevonden om je verbinding te herstellen. Ik help je met alle liefde verder aan een oplossing!
Is de verbinding inmiddels hersteld? Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan sowieso het modem (en eventueel het glasvezelkastje) een herstart geven (ook als je dit al hebt geprobeerd). In dit topic lees je precies hoe je dit doet.
Mocht dit niet werken, wil je mij dan vertellen wat er precies niet werkt? Heb je bijvoorbeeld helemaal geen diensten of is het wifinetwerk niet zichtbaar in de wifilijst? Graag zo specifiek mogelijk, zo kan ik gericht opzoek naar de juiste oplossing.
Daarnaast ben ik benieuwd naar de lampjes op het modem en het glasvezelkastje. Branden de lampjes of knipperen deze? Welke kleur zijn ze?
In de tussentijd wil ik wel dat je Internet hebt. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Zo ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?
Als je jouw community profiel aanvult met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer is de verificatie compleet. Ik sta klaar om je verder te helpen!