Skip to main content

geen internet

  • 17 juni 2025
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Odido gebeld moest bij Community zijn.

Via link handige tips gekregen.

Nu hier te zijn lukt het nog steeds niet om internet te krijgen.

Jammer dat gewoon persoonlijk  iemand aan de lijn krijgen niet mogelijk is.

Hillegom Zuid Holland 

 

Uitgelichte reactie

18 juni 2025

Welkom op onze community! ​@fidelsastrokts. 

Sorry dat je het antwoord nog niet hebt gevonden om je verbinding te herstellen. Ik help je met alle liefde verder aan een oplossing! 

Is de verbinding inmiddels hersteld? Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan sowieso het modem (en eventueel het glasvezelkastje) een herstart geven (ook als je dit al hebt geprobeerd). In dit topic lees je precies hoe je dit doet. 

Mocht dit niet werken, wil je mij dan vertellen wat er precies niet werkt? Heb je bijvoorbeeld helemaal geen diensten of is het wifinetwerk niet zichtbaar in de wifilijst? Graag zo specifiek mogelijk, zo kan ik gericht opzoek naar de juiste oplossing. 

Daarnaast ben ik benieuwd naar de lampjes op het modem en het glasvezelkastje. Branden de lampjes of knipperen deze? Welke kleur zijn ze?

In de tussentijd wil ik wel dat je Internet hebt. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Zo ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? 

Als je jouw community profiel aanvult met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer is de verificatie compleet. Ik sta klaar om je verder te helpen! 

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • 18 juni 2025

Welkom op onze community! ​@fidelsastrokts. 

Sorry dat je het antwoord nog niet hebt gevonden om je verbinding te herstellen. Ik help je met alle liefde verder aan een oplossing! 

Is de verbinding inmiddels hersteld? Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan sowieso het modem (en eventueel het glasvezelkastje) een herstart geven (ook als je dit al hebt geprobeerd). In dit topic lees je precies hoe je dit doet. 

Mocht dit niet werken, wil je mij dan vertellen wat er precies niet werkt? Heb je bijvoorbeeld helemaal geen diensten of is het wifinetwerk niet zichtbaar in de wifilijst? Graag zo specifiek mogelijk, zo kan ik gericht opzoek naar de juiste oplossing. 

Daarnaast ben ik benieuwd naar de lampjes op het modem en het glasvezelkastje. Branden de lampjes of knipperen deze? Welke kleur zijn ze?

In de tussentijd wil ik wel dat je Internet hebt. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Zo ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? 

Als je jouw community profiel aanvult met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer is de verificatie compleet. Ik sta klaar om je verder te helpen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen