Skip to main content
Beantwoord

geen Wifi/internet

• is een Top Poster
  • 10 reacties

Sinds gisteren doet mijn Wifi het niet meer. Ik heb al van alles geprobeerd, router gereset, (nu zijn mijn naam en wachtwoord dus terug naar de fabrieksinstellingen 😤), alles meerdere keren afgesloten, ook het glasvezelkastje, meerdere keren. De lampjes op het kastje branden (3) en op de router ook. Maar ik kan geen verbinding maken met de router. Ook de “versterker” van Odido doet niets meer, alleen het power knopje brandt. Al twee keer gebeld, maar meer dan een kwartier in de wachtrij. De storing is verholpen wordt er wel gezegd. Help!!

Beste antwoord door AnnekeW

Gisterenavond heb ik nog gemeld dat alles weer werkt. Ik kon gelukkig de geresette router weer hernoemen en het wachtwoord wijzigen naar dat wat ik eerder gebruikte. Nu doen al mijn apparaten het weer op de wifi. Ook de versterker kreeg ik weer aan de praat. Ik ben blij dat alles weer werkt.

Bekijk origineel

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4440 reacties
  • 18 juni 2025

Welkom op onze community! ​@AnnekeW 

Fijn dat je onze community hebt gevonden. Ik wil natuurlijk dat je weer kan genieten van onze diensten. Ik help je graag verder! 

Het klopt dat de algemene problemen met Internet zijn opgelost. Ik wil natuurlijk dat dit ook weer bij jou werkt. Op dit moment kan ik alleen nog niet met je meekijken. 

Ook stuur ik je graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

Wil je alleen nog je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je zover bent, kijk ik gelijk met je mee! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2025

Gisterenavond heb ik nog gemeld dat alles weer werkt. Ik kon gelukkig de geresette router weer hernoemen en het wachtwoord wijzigen naar dat wat ik eerder gebruikte. Nu doen al mijn apparaten het weer op de wifi. Ook de versterker kreeg ik weer aan de praat. Ik ben blij dat alles weer werkt.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 18 juni 2025

Superfijn om te horen dat alles weer werkt ​@AnnekeW

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen