Vanavond thuis gekomen en geen internet/tv. De status van mijn Zyxel T54 modem en Huawei ONT zijn als volgt.
Modem wereldbol continue rood
Modem WAN continue groen
ONT LOS knipper rood, 1x per sec
ONT power continue groen
ONT PON uit
De hele riedel van power aan/uit, opnieuw bekabelen etc gedaan en storing blijft helaas. Hoe is dit op te lossen?
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @RichardWeus68, dank voor het informeren! Ik heb je verbinding meteen bekeken en zie inderdaad dat er geen verbinding binnenkomt. Dat spijt me! Ik heb er wel metéén voor gezorgd dat je een afspraak kan maken met Guidion. Zij sturen je vandaag nog een e-mail waarmee je een afspraak kunt maken. Laat je mij de uitkomst weten? Zodra je online bent, maak ik een vergoeding aan voor deze offline periode!
P.S Ben je geholpen met extra date op je mobiele abonnement bij ons? Geef het dan zeker aan!
Er komt geen glasvezel signaal binnen op de ONT wat lijkt op een storing buitenshuis. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken mocht de verbinding zich vanzelf niet herstellen.
Hi @RichardWeus68, dank voor het informeren! Ik heb je verbinding meteen bekeken en zie inderdaad dat er geen verbinding binnenkomt. Dat spijt me! Ik heb er wel metéén voor gezorgd dat je een afspraak kan maken met Guidion. Zij sturen je vandaag nog een e-mail waarmee je een afspraak kunt maken. Laat je mij de uitkomst weten? Zodra je online bent, maak ik een vergoeding aan voor deze offline periode!
P.S Ben je geholpen met extra date op je mobiele abonnement bij ons? Geef het dan zeker aan!
Hi @RichardWeus68, dank voor het informeren! Ik heb je verbinding meteen bekeken en zie inderdaad dat er geen verbinding binnenkomt. Dat spijt me! Ik heb er wel metéén voor gezorgd dat je een afspraak kan maken met Guidion. Zij sturen je vandaag nog een e-mail waarmee je een afspraak kunt maken. Laat je mij de uitkomst weten? Zodra je online bent, maak ik een vergoeding aan voor deze offline periode!
P.S Ben je geholpen met extra date op je mobiele abonnement bij ons? Geef het dan zeker aan!
Hoi Cheyenne,
Extra data kan ik zeker gebruiken op dit moment. Mijn verbruik gaat aardig snel op dit moment (Ik heb sinds de storing ongeveer 8gB verbruikt) en ik heb komende dinsdag een thuiswerk dag ivm met bezoek monteur Guidion.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.