Skip to main content
Beantwoord

Geen internet/tv. ONT LOS lamp knippert rood

Vanavond thuis gekomen en geen internet/tv. De status van mijn Zyxel T54 modem en Huawei ONT zijn als volgt.

Modem wereldbol continue rood

Modem WAN continue groen

ONT LOS knipper rood, 1x per sec

ONT power continue groen 

ONT PON uit

De hele riedel van power aan/uit, opnieuw bekabelen etc gedaan en storing blijft helaas. Hoe is dit op te lossen?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@RichardWeus68, dank voor het informeren! Ik heb je verbinding meteen bekeken en zie inderdaad dat er geen verbinding binnenkomt. Dat spijt me! Ik heb er wel metéén voor gezorgd dat je een afspraak kan maken met Guidion. Zij sturen je vandaag nog een e-mail waarmee je een afspraak kunt maken. Laat je mij de uitkomst weten? Zodra je online bent, maak ik een vergoeding aan voor deze offline periode! 

P.S Ben je geholpen met extra date op je mobiele abonnement bij ons? Geef het dan zeker aan!

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21939 reacties
  • 13 juni 2025

Hallo ​@RichardWeus68 

Er komt geen glasvezel signaal binnen op de ONT wat lijkt op een storing buitenshuis. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken mocht de verbinding zich vanzelf niet herstellen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 14 juni 2025

Hi ​@RichardWeus68, dank voor het informeren! Ik heb je verbinding meteen bekeken en zie inderdaad dat er geen verbinding binnenkomt. Dat spijt me! Ik heb er wel metéén voor gezorgd dat je een afspraak kan maken met Guidion. Zij sturen je vandaag nog een e-mail waarmee je een afspraak kunt maken. Laat je mij de uitkomst weten? Zodra je online bent, maak ik een vergoeding aan voor deze offline periode! 

P.S Ben je geholpen met extra date op je mobiele abonnement bij ons? Geef het dan zeker aan!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 juni 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hoi Cheyenne,

Extra data kan ik zeker gebruiken op dit moment. Mijn verbruik gaat aardig snel op dit moment (Ik heb sinds de storing ongeveer 8gB verbruikt) en ik heb komende dinsdag een thuiswerk dag ivm met bezoek monteur Guidion.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 16 juni 2025

Hey ​@RichardWeus68, dat is zeker begrijpelijk.

Ik heb je 2 vouchercodes opgestuurd via een privébericht! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen