Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-54 herstart

Er zijn al meerdere topics van mensen met hetzelfde probleem. Mijn Zyxel T-54 router herstart minimaal 1x per dag spontaan sinds ca. een half jaar.

In andere topics staat dat een firmware downgrade zou helpen. Hoe kan ik dit regelen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@auketewinkel, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht en het delen van je ervaring. Ik snap heel goed dat het niet handig is als je modem regelmatig herstart, dat hoort natuurlijk niet zo te zijn en is bij ons bekend. Goed nieuws: ik heb zojuist een T-56 modem naar je opgestuurd. Dit type heeft geen last van de spontane herstarts die bij de T-54 in sommige situaties voorkwamen. Zodra je deze in huis hebt, kun je hem eenvoudig aansluiten in plaats van je huidige modem.

Wil je me laten weten zodra je het nieuwe modem hebt ontvangen en getest? Ik hoor heel graag of hiermee alles weer naar wens werkt! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het vooral weten, ik help je graag verder

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21816 reacties
  • 13 juni 2025

Hallo ​@auketewinkel 

Kan je alvast alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan meekijken?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 juni 2025

Heb ik zojuist gedaan.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2025

Hey ​@auketewinkel, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht en het delen van je ervaring. Ik snap heel goed dat het niet handig is als je modem regelmatig herstart, dat hoort natuurlijk niet zo te zijn en is bij ons bekend. Goed nieuws: ik heb zojuist een T-56 modem naar je opgestuurd. Dit type heeft geen last van de spontane herstarts die bij de T-54 in sommige situaties voorkwamen. Zodra je deze in huis hebt, kun je hem eenvoudig aansluiten in plaats van je huidige modem.

Wil je me laten weten zodra je het nieuwe modem hebt ontvangen en getest? Ik hoor heel graag of hiermee alles weer naar wens werkt! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het vooral weten, ik help je graag verder

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen