Skip to main content

nog geen 48u werkend glasvezel - plots rood knipperend PON

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Na een hoop gedoe met gekruiste lijnen tijdens installatie afgelopen vrijdagavond laat, had ik dan toch eindelijk internet. Helaas van korte duur, nog geen 48u later is er plots geen verbinding meer; PON lampje knippert rood. Spoednummer van Guidion dat in hun bevestigingsmail staat om bij problemen binnen 48u te bellen werkt niet, en vanwege pinksteren gebeurt er nu dus eerst anderhalve dag niks… dus, wat te doen? Uiteraard verwacht ik compensatie voor de gehele tijd dat ik geen gebruik kan maken van internet en TV.

Uitgelichte reactie

8 juni 2025

Hallo ​@MdMghs 

Je bedoelt het LOS lampje knippert rood? Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Compensatie krijg je als de storing langer duurt dan 12 uur.

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22196 reacties
  • 8 juni 2025

Hallo ​@MdMghs 

Je bedoelt het LOS lampje knippert rood? Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Compensatie krijg je als de storing langer duurt dan 12 uur.

toetsie
  • is een legendarische user
  • 413 reacties
  • 8 juni 2025

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 juni 2025

LOS inderdaad. Heb mijn gegevens aangevuld.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 juni 2025

@Waqqas LOS inderdaad. Heb mijn gegevens aangevuld.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14929 reacties
  • 10 juni 2025

Hey ​@MdMghs, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk online komt. Daarom ben ik direct voor je gaan kijken en zie ik dat er al een monteur is aangestuurd en hij komt vanmiddag al langs! Kan je mij op de hoogte houden van het proces? Ik ga er vanuit dat de monteur dit voor je kan oplossen, zo niet, dan zullen wij een terugkoppeling krijgen van de monteur om dit verder te onderzoeken. Hopelijk ben je straks weer up and running!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 juni 2025

@Tommie van Odido het probleem lijkt opgelost te zijn! Fingers crossed dat het zo blijft!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14929 reacties
  • 12 juni 2025

Superfijn om te horen ​@MdMghs! Als je in de toekomst nog iets hebt of wilt vragen, laat het dan gerust weten. Ik sta voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen