Ik heb op woensdag 14 mei een glasvezel aansluiting gekregen. De monteur had hier alles vrij snel geïnstalleerd, alles leek op dat moment te werken: modem, wifi, bekabeld internet en tv (via kabel en mediabox).
Maar al net nadat hij weg was, begonnen de problemen. Modem valt op willekeurige momenten volledig uit. Geen enkel lampje brandt dan meer. Dit gebeurt soms na 10 minuten, soms na een uur. 's Ochtends doet het modem sowieso niks, hij valt elke nacht uit. En als ik terug kom van werk rond etenstijd ligt hij er ook altijd uit. Een ochtend of dag thuis werken of een avond tv kijken lukt niet, omdat constant het modem en daarmee ons internet, zowel via utp als via wifi, wegvalt.
Modem aan/uit zetten, soms meerdere keren achter elkaar, helpt. Dan herstart hij ontzettend traag maar dan komt er uiteindelijk wel weer leven in en heb ik voor een korte tijd internet.
Modem resetten, ONT aan/uit zetten en resetten werkt niet.
We hebben nu een onwerkbare situatie thuis met praktisch niet werkend internet en tv. Had ik dit geweten, had ik nooit aangegeven dat de aansluiting door de monteur goed was gegaan. Maar toen leek het voor even gewoon te werken. Nu maken we vooral hoge kosten met onze mobiele data (via Ben), en kunnen we thuis niks.
Ik zie veel problemen met het t-56 modem. Dan weten jullie hopelijk ook wel een effectieve oplossing om dit zsm effectief te verhelpen?
En kunnen jullie mijn 14 dagen herroepingsrecht laten ingaan vanaf het moment dat hier allemaal echt werkt?
Dank!