Skip to main content

Wat is acceptabele doorlooptijd bij geen diensten?

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedenavond!

Helaas zijn wij volledig offline sinds 28 april. Vind ik al lang duren, maar ja wat is lang. Dit kan voor iedereen anders zijn. Wat is wat jullie betreft een acceptabele doorlooptijd voor een storing?

Achtergrond: sinds 28 april offline, die dag gemeld. Odido dacht dat modem stuk was. Partner Guidion komt langs en vond dat een vreemde conclusie van Odido omdat probleem volgens monteur duidelijk vanuit de aansluiting buiten kwam en niet de modem. Melding wordt doorgestuurd, maar Fiber reageert niet. Odido geeft aan: dat komt vaker voor, bel over 3 dagen terug als ze dan nog geen contact hebben opgenomen. Bel je na 3 dagen terug, zegt Odido; ja vervelend, bel over 3 dagen maar terug als je nog niks hebt gehoord. Oh dat vindt u te lang? Daar kan ik niks aan doen. U kan wel zelf bellen met Fiber. Ok gaan we doen.

Voordat ik morgen bij Fiber zelf aan de bel ga trekken, vroeg ik me af wat jullie een acceptabele doorlooptijd vinden voor een storing. Ik ben inmiddels €40,- verder aan kosten voor bijkopen MB's via mijn mobiele abonnement i.v.m. mijn werk dat moet doorgaan. Dat abonnement kan ik pas volgende maand voordelig ophogen (dat zal ik maar doen voor de zekerheid). Via Ziggo nooit problemen gehad, maar dat kan ook geluk zijn. Het contract is vrij sinds 2 maanden dus heb de neiging om over 3 dagen weer terug over te stappen. Ziggo zegt: we kunnen je binnen 3 dagen terug aansluiten. Ik ben echter wel benieuwd naar jullie mening hierover en of jullie als community / ervaringsdeskundigen meer geduld zouden hebben. Wat zou u doen, het nog een kans geven? Of is zo lang afwachten niet meer van deze tijd? 

Met hartelijke groet,

CorVen

Uitgelichte reactie

8 mei 2025

Hallo ​@CorVen 

Nadat een Guidion monteur is geweest en de monteur zegt dat dit iets voor de netwerkbeheerder is dan zou je binnen enkele dagen wel iets moeten horen van de netwerkbeheerder.

Kan je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan kijken of eea wel juist is doorgezet?

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21639 reacties
  • 8 mei 2025

Hallo ​@CorVen 

Nadat een Guidion monteur is geweest en de monteur zegt dat dit iets voor de netwerkbeheerder is dan zou je binnen enkele dagen wel iets moeten horen van de netwerkbeheerder.

Kan je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan kijken of eea wel juist is doorgezet?

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1473 reacties
  • 8 mei 2025
CorVen schreef:

Ik ben inmiddels €40,- verder aan kosten voor bijkopen MB's via mijn mobiele abonnement i.v.m. mijn werk dat moet doorgaan. Dat abonnement kan ik pas volgende maand voordelig ophogen (dat zal ik maar doen voor de zekerheid). 

Dat had je beter hier kunnen regelen. Bij storing zou je gratis vouchers kunnen krijgen die je met een prepaid kaartje kunt gebruiken. 

Hebben ze dit bij de helpdesk niet aangegeven? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 mei 2025
rvk01 schreef:
CorVen schreef:

Ik ben inmiddels €40,- verder aan kosten voor bijkopen MB's via mijn mobiele abonnement i.v.m. mijn werk dat moet doorgaan. Dat abonnement kan ik pas volgende maand voordelig ophogen (dat zal ik maar doen voor de zekerheid). 

Dat had je beter hier kunnen regelen. Bij storing zou je gratis vouchers kunnen krijgen die je met een prepaid kaartje kunt gebruiken. 

Hebben ze dit bij de helpdesk niet aangegeven? 

Jeetje dat hadden we graag geweten. Is niet aangegeven nee. Hoe snel kunnen ze dat regelen incl prepaid kaartje? En waar, via de helpdesk van Odido weer?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 mei 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@CorVen 

Thanks, gedaan!

Odido klantenservice blijft vermelden dat het wel juist is doorgezet. Het is natuurlijk ook 'pas' enkele werkdagen sinds 28 april met feestdag 5 mei ertussen. Maar ja wat is dan acceptabel he? 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1473 reacties
  • 8 mei 2025

Het prepaid kaartje zou je zelf moeten regelen in de Odido winkel maar zou hier volgens mij vergoed kunnen worden. Vervolgens kun je hier dan een voucher krijgen. 

Maar waarschijnlijk kunnen de superusers of medewerkers van Odido je daar meer over vertellen (hopelijk reageren die snel).

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21639 reacties
  • 8 mei 2025

@CorVen 

Ik zal je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet sturen. Deze kan je activeren op een (prepaid) simkaart van Ben of Odido.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 mei 2025
Waqqas schreef:

@CorVen 

Ik zal je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet sturen. Deze kan je activeren op een (prepaid) simkaart van Ben of Odido.

Oh super zeg, bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen