Goedenavond!
Helaas zijn wij volledig offline sinds 28 april. Vind ik al lang duren, maar ja wat is lang. Dit kan voor iedereen anders zijn. Wat is wat jullie betreft een acceptabele doorlooptijd voor een storing?
Achtergrond: sinds 28 april offline, die dag gemeld. Odido dacht dat modem stuk was. Partner Guidion komt langs en vond dat een vreemde conclusie van Odido omdat probleem volgens monteur duidelijk vanuit de aansluiting buiten kwam en niet de modem. Melding wordt doorgestuurd, maar Fiber reageert niet. Odido geeft aan: dat komt vaker voor, bel over 3 dagen terug als ze dan nog geen contact hebben opgenomen. Bel je na 3 dagen terug, zegt Odido; ja vervelend, bel over 3 dagen maar terug als je nog niks hebt gehoord. Oh dat vindt u te lang? Daar kan ik niks aan doen. U kan wel zelf bellen met Fiber. Ok gaan we doen.
Voordat ik morgen bij Fiber zelf aan de bel ga trekken, vroeg ik me af wat jullie een acceptabele doorlooptijd vinden voor een storing. Ik ben inmiddels €40,- verder aan kosten voor bijkopen MB's via mijn mobiele abonnement i.v.m. mijn werk dat moet doorgaan. Dat abonnement kan ik pas volgende maand voordelig ophogen (dat zal ik maar doen voor de zekerheid). Via Ziggo nooit problemen gehad, maar dat kan ook geluk zijn. Het contract is vrij sinds 2 maanden dus heb de neiging om over 3 dagen weer terug over te stappen. Ziggo zegt: we kunnen je binnen 3 dagen terug aansluiten. Ik ben echter wel benieuwd naar jullie mening hierover en of jullie als community / ervaringsdeskundigen meer geduld zouden hebben. Wat zou u doen, het nog een kans geven? Of is zo lang afwachten niet meer van deze tijd?
Met hartelijke groet,
CorVen