Sinds 28 April 2025 ging plots tussen 10:00 en 10:30 “het licht uit” (ik bedoel dat mijn glasvezel verbinding + TV is uitgevallen). Ik heb natuurlijk eerst de instructie gevolgd zoals te vinden op de site van Odido maar zelfs na een aantal keren bleef het alarm lampje rood kleuren (en het Delta lampje orange/geel btanden). Na een uur contact gehad met Odido en die hebben een afspraak voor vanmiddag (29 April tuseen 16:00 en 18:00) vastgelegd). Ik hoop dat dit zal gebeuren maar ik heb een heel sterk vermoeden dat ik helemaal geen signaal ontvangen vanuit de wijkcentrale die beheerd wordt door DELTA (hier in Uithoorn). Dus ik verwacht bijna voor 99% niet verlost te zijn van mijn probleem, want er zal een DELTA monteur moeten opdraven om te kijken of ze wel alles op de juiste “patch” hebben aangesloten.
Mijn glasvezel internet (1 GB) liep sinds 02 April als een speer, dus het is wel heel vreemd dat het plots uitvalt.
Nu heb ik een mobiel Unlimited Plus abonnement, dus ik had nog wel contact met de buitenwereld maar het spelen van games gaat niet meer zo soepel.
Dus ik verwacht wel voldoende gecompenseerd te worden voor dit ongein. Ook al omdat ik een aantal slimme apparaten niet kan bereiken, mijn zonnepanelen hun waarden NIET kunnen doorsturen, mijn energieleverancier wellicht binnenkort zal klagen, ik niet via apps in de gaten kan houden wanneer ik mijn auto kan gaan laden (natuurlijk als de zon schijnt dan weet je dat je kan kaden), etc.