@Clicket Fijn om te lezen dat je al het één en ander hebt doorgenomen met @Waqqas. Ik wil natuurlijk dat je weer optimaal kan genieten van onze diensten. Ik kijk graag met je mee!
Wil je alleen nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk met je meekijken.
Laat je het mij weten als je zover bent?
@Clicket Ook jou help ik natuurlijk graag verder, zodat je van een stabiele verbinding kan genieten! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en zie dat het om een Klik&Klaar Internet abonnement gaat. Echter, komen de laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer in je community profiel niet overeen met wat er bij ons in het systeem staat. Wil je dit nog eens nagaan?
Daarnaast wil ik je vragen om hier een eigen topic over te starten, zo houden we dit topic overzichtelijk. Als je hier een bericht plaatst met de link naar jouw eigen topic kan ik je daar gelijk verder helpen.
Wil je dan ook alvast de volgende vragen beantwoorden?
- Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
- Ervaar je de wegval op specifieke momenten/een specifiek tijdstip, zo ja kan je hier een voorbeeld van geven?
- Wat doen de lampjes op het modem (aan/uit, kleur en knipperen, langzaam/snel)?
- Staat het modem op de meest optimale plek in huis volgens het kompas in de Klik&Klaar app? Mocht je dit nog niet hebben getest, wil je dan eens proberen? Je vindt de app in de App- of Playstore.
Alvast bedankt voor de genomen moeite. Ik sta klaar om je verder te helpen!