Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten Nederweert-Eind

Hier al storing sinds vanochtend. Staat gemeld in het storingsoverzicht maar nog altijd geen oplossing. Enig zicht op verbetering?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi all, excuus voor het ongemak! Ik heb een nieuwe update geplaatst in het topic. Er is momenteel een monteur onderweg naar de locatie om de defecte apparatuur te vervangen. We hopen dat dit zo snel mogelijk is opgelost!

Bekijk origineel

18 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 24 januari 2025

Nog steeds geen verbetering? Kunnen wij een 5G code krijg om in elk geval in het weekend internet / tv te hebben? Wij hebben 2 mobiele abonnementen van Odido.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7965 reacties
  • 24 januari 2025

@Thijs1979  Vul je community profiel helemaal in en stuur mij een DM. Ik ben geen moderator maar kan en mag je wel een voucher geven per DM (gratis) 

Start alles wel even op om te testen

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 24 januari 2025
Cristien schreef:

@Thijs1979  Vul je community profiel helemaal in en stuur mij een DM. Ik ben geen moderator maar kan en mag je wel een voucher geven per DM (gratis) 

Start alles wel even op om te testen

Dm gestuurd!

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7965 reacties
  • 24 januari 2025

@Thijs1979 ik heb de vouchers in je DM gezet.

Hopelijk kunnen de moderators je morgen verder helpen.

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1945 reacties
  • 25 januari 2025

Hi ​@Thijs1979, wij willen ook niks liever dan dat het probleem in Nederweert-Eind zo snel mogelijk is verholpen. Wanneer wij ook meer weten, zullen we gelijk dit topic updaten: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. Onze excuses voor het ongemak! 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 januari 2025

Ik heb ook storing met glasvezel in Nederweert-Eind, sinds 24 januari 02:30 uur. Jammer dat we niet op de hoogte worden gehouden... Hoe zit het met compensatie, ik heb internet nodig voor mn werk. ​@Cristien & ​@Demi van Odido  dat storings overzicht is leuk, maar als er geen update te melden is, hebben we er niks aan... Het probleem ligt volgens een medewerker vanmorgen in de wijkcentrale, en niet thuis...

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7965 reacties
  • 26 januari 2025
Tulleke88 schreef:

Ik heb ook storing met glasvezel in Nederweert-Eind, sinds 24 januari 02:30 uur. Jammer dat we niet op de hoogte worden gehouden... Hoe zit het met compensatie, ik heb internet nodig voor mn werk. ​@Cristien & ​@Demi van Odido  dat storings overzicht is leuk, maar als er geen update te melden is, hebben we er niks aan... Het probleem ligt volgens een medewerker vanmorgen in de wijkcentrale, en niet thuis...

Als er geen update is valt er ook niets te melden. Odido is ook afhankelijk van de monteurs.
Update [26-01-2025/09:00] We wachten momenteel op een update. Het onderzoek gaat op de achtergrond verder. Zodra er inhoudelijke informatie is, delen we dit direct in dit topic.

PS. Ik ben net als jullie een klant.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 26 januari 2025

Het vreemde is dat 2 straten verderop (100m hemelsbreed) iemand geen enkel probleem heeft met Odido glasvezel. Neem aan dat dit allemaal dezelfde wijkcentrale is (Nederweert-Eind is heel klein).

Ben het wel met bovenstaande buurtgenoot eens, Odido mag wel wat meer info geven. Na 3 dagen plat "we zijn het aan het onderzoeken" klinkt als we hebben geen flauw idee, of het heeft geen prioriteit.

Overigens snap ik dat de moderatoren hier er niets aan kunnen doen, behalve nog eens aan de bel trekken bij Odido.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 januari 2025

Na drie dagen mag er inderdaad een status bekend zijn, of iets van we kunnen dit niet voor het weekend oplossen, of iets. Internet is tegenwoordig iets wat bijna niet meer te missen is... De medewerker die ik vanmorgen sprak, heeft het ticket voor het treffende bedrijf of organisatie een hoge prio gegeven, en verwachte morgenvroeg zeker een update. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2729 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

Hi all, excuus voor het ongemak! Ik heb een nieuwe update geplaatst in het topic. Er is momenteel een monteur onderweg naar de locatie om de defecte apparatuur te vervangen. We hopen dat dit zo snel mogelijk is opgelost!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 27 januari 2025

Iets van vooruitgang: Geen rood lampje meer, PON knippert nu groen. Betekent volgens mij dat er signaal is maar nog geen verbinding kan worden gemaakt. Lijkt erop dat eraan gewerkt wordt dus.

Herstart van Huawei kastje levert vooralsnog niets op.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 27 januari 2025

Helaas.. nog steeds geen verbinding na 4 dagen. Ook geen update sinds vanmorgen. Geen rood lampje meer dus de monteur zal iets gedaan hebben? Update Odido??

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 januari 2025

@Cheyenne van Odido , kunnen we in de tussentijd een alternatieve oplossing krijgen? De laatste status is dat de monteur de storing niet heeft kunnen oplossen, en dat er een escalatie team op het probleem gezet is. Het is inmiddels dag 5. Kunnen jullie apparatuur opsturen voor verbinding via 4G? 5G is helaas niet bereikbaar in ons dorp. Is er iets van nieuws bekend over hoelang deze storing aan zal houden? Ik zag een ander topic dat meer klanten problemen ondervinden: 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 28 januari 2025

Hier werkt het weer sinds 30 min. Start je converter en modem even opnieuw.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 januari 2025

Het lijkt bij ons nu ook weer te werken, na OTN restart. Hoe kunnen we compensatie aanvragen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13823 reacties
  • 28 januari 2025

Hey ​@Thijs1979 en ​@Tulleke88, fijn om te horen dat het opgelost is!

We vergoeden de aantal dagen dat je geen diensten gehad hebt. Dan krijg je de volgende rekensom: 30/maandbedrag X aantal dagen geen diensten. Deze vergoeding kun je aanvragen bij onze klantenservice of ik kan hem natuurlijk ook voor je vergoeden.  

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 februari 2025

Wij hebben ook last gehad van deze storing die begonnen is op 24 januari. Zouden jullie mij ook een compensatie kunnen aanbieden? Alvast bedankt.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 2 februari 2025

Hoi ​@Roy92, zeker! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen