Beste community, na een uur met de klantenservice te hebben gebeld over 2 kwesties, hier naartoe verwezen. Ben vandaag aangesloten op Odido, maar het e.e.a. werkt niet lekker.
Ik heb geprobeerd mijn netwerknaam te veranderen via de online omgeving: gelukt.
Ik heb geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen: niet gelukt of toch wel?
Het probleem kon niet opgelost worden. Iedere keer als ik mijn wachtwoord veranderde, zag ik dit wel in de online omgeving, maar dit pakten mijn apparaten niet op. (zowel tv als telefoon). De vriendelijke medewerker stelde toen zelf even tijdelijk een wachtwoord in en hoppa: het lukte. Toen dus wel. Toen ik weer een eigen wachtwoord verzon en opsloeg, pakten de apparaten wederom niet mijn opgemaakte wachtwoord, maar blijven het wel doen op de gemaakte wachtwoord van de medewerker, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Hoe kan ik dit oplossen? De medewerker had verder ook geen oplossing en ik zit nu dus online op het verzonnen wachtwoord van de medewerker.
Nu de internet snelheid. Ik heb het abonnement genomen van 2gbps (een na snelste wat Odido kan leveren). Een speedtest op mijn pc pakte ongeveer 800down, 933up op een ping van 5/6. Nu heb ik het idee dat het aan mijn netwerkadapter ligt (Killer E2200 Gigabit Ethernet Controller), kan dat kloppen? Ik gebruik een cat5e netwerkkabel en zou gewoon moeten werken. Als dat de oplossing is, dan is dit hoofdstuk redelijk makkelijk opgelost, maar weet iemand wat ik met het wachtwoordkwaaltje van WIFI kan doen?