Nadat ik een aantal modems heb verkregen via de klantenservice en een bovenliggende afdeling ben ik doorgestuurd naar de community omdat zijn niets konden betekenen voor mij. Ik had dit bericht ook onder Zyxel T-54 Restart constant na nieuwe firmware update? gezet maar geen reactie van een moderator. Waarschijnlijk wordt die niet meer gemonitord. Ook heb ik naar Tommy van Odido een bericht gestuurd want ik zag op de community dat er veel meer problemen waren met de firmware van de T-54 en dat hij voor een terug gang van firmware kan zorgen, maar hij is wellicht met verlof.
Dus nu maar een nieuw topic gestart met de hoop op hulp.
Ik heb het zelfde probleem. Na contact met de klantenservice over het herstarten van de T-54 met de firmware V5.17(ABZC.0)T54C_b28 werd ik door verbonden met een andere medewerker die mij een ander modem opstuurde een Zyxel T-56. Bij het instellen van het modem liep ik tegen het probleem aan dat ik maar max. 12 mac adressen kon invoeren in het MAc-filter van draadloos, echter heb ik er meerdere dus maar weer contact opgenomen. vervolgens zou er dan wederom een nieuw T-54 modem worden opgestuurd om het probleem van de mac adressen te voorkomen. Echter bij het instellen van de mac adressen liep ik ook hier tegen de max van 12 adressen aan. Ik heb ook de mesh uitgezet omdat ik ergens gelezen had dat die ook een beperking kon geven op het aantal mac adressen en ik heb geen mesh nodig. Vervolgens een test op mijn oude nog werkend (wel met herstarts) T-54 modem gedaan om een mac adres er bij te zetten kreeg ik ook de melding dat er maar max 12 adressen mogelijk waren terwijl er veel meer in staan. Verder mis ik onder beveiliging de opties MAC-filter en planningsregels. Dus kennelijk zit het allemaal in de firmware als ik de problemen in de community zie. Ik vraag me af of een nieuwe firmware wel van te voren getest word op al de al aanwezige instel mogelijkheden en zijn stabiliteit. Ik zou dus graag de oude firmware terug gezet willen hebben om al die problemen te verhelpen. Is dat mogelijk?