Hoi Sinds 23 December hebben wij odido met het 1gb glasvezel pakket. Maar helaas gelijk een probleem, namelijk we krijgen niet de 1gb snelheid.
De Guidion monteur heeft dit ook bevestigd, deze monteur heeft ook dit ook doorgezet naar de ICT afdeling, en heeft de volgende melding in zijn werkbon gezet:
Werkorder WO-05013052 Afspraaknummer SA-4986605
Wel licht geen DATA. Klant heeft 1000mb maar haalt maar 50mb tijdens Speedtest. Met delta Wholesale gebeld, zij vertellen dat er een dubbele ip adres en wlan te zien is. Signaal komt wel goed binnen. Nieuwe modem geprobeerd en kabels vervangen. Maar dit had geen effect. Wholesale geeft aan ticket door te zetten zodat het bij delta terecht komt en de IT ers hiermee verder kunnen.
Ik ben benieuwd wanneer dit word opgepakt, vandaag nog een test gedaan maar de snelheid is nog steeds heel erg laag. We zijn dus nu een week verder, ik heb wel een mail gekregen met de informatie dat het langer dan drie werkdagen zou kunnen duren, maar verders nog geen updates gehad. Had al een topic aangemaakt maar deze is niet geplaatst/goedgekeurd?
Dit is de informatie die ik van Odido zelf heb gekregen betrefende deze issue:
Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer 75144913.