Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-54 en Ont defect na stroomonderbreking

  • 4 januari 2025
  • 6 reacties
  • 239 Bekeken

Vandaag een korte stroomonderbreking gehad, na dat de stroom weer terug kwam helaas geen internet/tv/telefonie meer.

Eerst gekeken of in het modem ingelogd kon worden maar de pagina is onbereikbaar geworden. Hierna een modem reset gedaan maar bood niet de oplossing.

 

Hierna ook gekeken naar de ONT waar normaal gesproken het 10G lampje hoort te branden maar waar ook niets te zien is meer.

 

Alle reset instructies al gevolgd en boden geen oplossing. Lijkt op een gevalletje dood modem in ieder geval. Ik had ook verwacht dat de ONT een 10G connectie zou hebben zelfs zonder de modem.

Beste antwoord door krimpsok

Uiteindelijk telefonisch contact gehad en monteur ingepland voor de 14e, voor de tussentijd een voucher gehad. Nu maar hopen dat de monteur ook een ONT meeneemt...

Bekijk origineel

6 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 januari 2025

Extra informatie: Modem zelf lijkt te werken na een reset, helaas nog steeds geen internet via de ONT


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 6 januari 2025

Hi ​@krimpsok, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer van onze diensten gebruik kan maken! Heb je de ONT zelf ook al een reset gegeven? Ik wil je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Nadat je dit gedaan hebt kan je dit laten weten in het topic. Dan kan ik gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 6 januari 2025

Profiel bijgewerkt, de ONT heeft al meerdere keren een reset gehad maar geeft altijd hetzelfde resultaat zoals in het bijgevoegde plaatje in mijn eerste bericht.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 januari 2025

Hopelijk gaat het niet twee weken duren zoals bij deze klant.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 7 januari 2025

Uiteindelijk telefonisch contact gehad en monteur ingepland voor de 14e, voor de tussentijd een voucher gehad. Nu maar hopen dat de monteur ook een ONT meeneemt...


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Krimpsok, fijn om te lezen dat er inmiddels een monteur ingepland staat en dat je voor nu een voucher hebt ontvangen. Laat je het ons weten als de monteur is geweest en of hij het heeft kunnen oplossen? We blijven graag op de hoogte en mocht je in de tussentijd vragen hebben, stel ze dan gerust. We zijn er voor je!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen