In centrum eindhoven sinds 2 dagen geen internetverbinding meer met Odido+Glasvezel, ingelogd op de Zyxel T-56 router en tevens gereset maar hij toont aan dat er geen verbinding is met het internet.
Weet iemand wat hier het probleem is en hoe dit dit is op te lossen?
Beste antwoord door Ishana van Odido
Hoi @mariekeverbiesen, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana
Hoi @mariekeverbiesen, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.