Skip to main content

Plots geen glasvezel internet meer in Voorburg

  • 17 december 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Sinds 1530 vanmiddag hebben mij ineens geen internet meer. Het lampje LOS blijft rood knipperen op het glasvezel modem.

 

meer mensen hier last van?

 

gemeld bij Odido maar donderdag pas een monteur.

 

nu 2 dagen geen internet thuis, daar gaat mn mobiele bundel☹️

Uitgelichte reactie

18 december 2024

Hi ​@Henk_Beentjes, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat we Guidion al voor je hebben aangestuurd. Zou je mij nog een terugkoppeling willen geven nadat de monteur geweest is? Hopelijk kan hij dit voor je oplossen! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 18 december 2024

Hi ​@Henk_Beentjes, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat we Guidion al voor je hebben aangestuurd. Zou je mij nog een terugkoppeling willen geven nadat de monteur geweest is? Hopelijk kan hij dit voor je oplossen! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 december 2024

De Guidion monteur is langs geweest en zoals verwacht lag het aan de wijkkast. Daar had een andere monteur mijn aansluiting gebruikt voor een nieuwe aansluiting, dus ik was gewoon los getrokken.

 

Gelukkig dus snel de oorzaak kunnen vinden, maar nu heb ik alleen wel heel traag internet.

Voor deze issue haalde ik ongeveer 700-800mbit/s, opzich prima, ik heb een aansluiting van 1 Gbit/s. Maar nu haal ik niet eens 100mbit/s….


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3102 reacties
  • 20 december 2024

Hi ​@Henk_Beentjes, dank voor deze update! Hoe meet je deze snelheid precies, gaat dan om een draadloze of bekabelde meting? In je verbinding vind ik geen problemen, dus ik ben benieuwd hoe je deze meting doet. Is dit alleen via de wifi, dan wil ik wat aan je netwerk sleutelen. Gaat het om je bekabelde verbinding, dan sla ik een ander pad in om dit op te lossen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen