Sinds 12:00 uur is er al storing en geen internet verbinding en met glasvezel dus ook geen televisie of bellen. Ik ben voor mijn werk afhankelijk van thuiswerken. Ik heb contact gezocht met Odido en had zelf al e.e.a. gereset en wist al gauw dat het niet in de woning zat. Helaas geven ze dat bij Odido niet gelijk toe maar via de buurtaap geïnformeerd maar er zijn meerdere buren die ook geen internet hebben. Weer gebeld maar ik was de enige die gebeld had. Dit is absoluut niet waar want ik heb buren gesproken die ook een melding hebben gedaan.
Er wordt dus totaal niks ondernomen. Ik ben nu sinds een maand overgestapt maar dit is echt slechte service van Odido. Er zit iets in een wijkcentrale maar snel schakelen doen ze niet, Ik baal enorm want een weekend en groot F1 fan en kan dus TV kijken. Een online meeting van mijn werk moest ik schrappen, Met een hotspot via de telefoon werkt het niet goed en heb niet voor niks een 2GB aansluiting.
Kom op Odido los het op svp zo snel mogelijk!