Goed dat je dit gelijk bij ons aangeeft. Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Ik wil graag dat je weer kan genieten van jouw games. Ik help je dan ook graag verder bij het stabiliseren van jouw verbinding! @Aleyna1996
De download snelheid ziet er inderdaad niet uit zoals het hoort. Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten. Gelukkig ziet deze er goed uit.
Wil je eens proberen om de UTP-kabel tussen het modem en het ONT (glasvezelkastje) en de UTP-kabel tussen het modem en je laptop/PC te vervangen? Indien je geen andere kabel hebt, stuur ik deze uiteraard graag kosteloos naar je toe!
Laat je mij weten of dit voor verbetering heeft gezorgd? Mocht dit niet zo zijn, wil je dan nogmaals een ping test uitvoeren. Je kunt de volgende stappen gebruiken:
De computer of laptop dient bekabeld aangesloten te zijn op het modem, een speedtest van een tv of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken.
Zorg ervoor dat alleen de computer of laptop aangesloten is op het modem. Koppel alle andere apparaten los.
Specificaties van het gebruikte modem/router tijdens de problemen en uitvoeren van de test (In het geval van eigen modem)?:
Speelt het probleem de hele dag door of alleen op bepaalde momenten van de dag?:
Is het apparaat (de betreffende client) aangesloten op de 2.5 Gbit/s Lan poort of een 1 Gbit/s Lan poort?:
Deel de resultaten van een ping test naar 8.8.8.8, alleen een screenshot van de Ping statistics is genoeg, zorg wel dat je hele scherm op de screenshot staat zodat we de datum, tijd en bekabeld verbonden kunnen zien.
Ping 8.8.8.8
Windows command prompt; ping -n 1000 8.8.8.8
Linux/Mac terminal; ping -c 1000 8.8.8.8
Deel de resultaten van een ping naar de first hop, dit is het tweede adres wat je ziet in een traceroute. Alleen een screenshot van de Ping statistics is genoeg, zorg wel dat je hele scherm op de screenshot staat zodat we de datum, tijd en bekabeld verbonden kunnen zien.
Vind de first hop (de tweede regel, geel omlijnd op de screenshot)
Goed dat je dit gelijk bij ons aangeeft. Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Ik wil graag dat je weer kan genieten van jouw games. Ik help je dan ook graag verder bij het stabiliseren van jouw verbinding! @Aleyna1996
De download snelheid ziet er inderdaad niet uit zoals het hoort. Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten. Gelukkig ziet deze er goed uit.
Wil je eens proberen om de UTP-kabel tussen het modem en het ONT (glasvezelkastje) en de UTP-kabel tussen het modem en je laptop/PC te vervangen? Indien je geen andere kabel hebt, stuur ik deze uiteraard graag kosteloos naar je toe!
Laat je mij weten of dit voor verbetering heeft gezorgd? Mocht dit niet zo zijn, wil je dan nogmaals een ping test uitvoeren. Je kunt de volgende stappen gebruiken:
De computer of laptop dient bekabeld aangesloten te zijn op het modem, een speedtest van een tv of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken.
Zorg ervoor dat alleen de computer of laptop aangesloten is op het modem. Koppel alle andere apparaten los.
Specificaties van het gebruikte modem/router tijdens de problemen en uitvoeren van de test (In het geval van eigen modem)?:
Speelt het probleem de hele dag door of alleen op bepaalde momenten van de dag?:
Is het apparaat (de betreffende client) aangesloten op de 2.5 Gbit/s Lan poort of een 1 Gbit/s Lan poort?:
Deel de resultaten van een ping test naar 8.8.8.8, alleen een screenshot van de Ping statistics is genoeg, zorg wel dat je hele scherm op de screenshot staat zodat we de datum, tijd en bekabeld verbonden kunnen zien.
Ping 8.8.8.8
Windows command prompt; ping -n 1000 8.8.8.8
Linux/Mac terminal; ping -c 1000 8.8.8.8
Deel de resultaten van een ping naar de first hop, dit is het tweede adres wat je ziet in een traceroute. Alleen een screenshot van de Ping statistics is genoeg, zorg wel dat je hele scherm op de screenshot staat zodat we de datum, tijd en bekabeld verbonden kunnen zien.
Vind de first hop (de tweede regel, geel omlijnd op de screenshot)
Hey @Aleyna1996, deze testen zien er goed uit, ze zijn echter niet allemaal uitgevoerd zoals het gevraagd werd maar dat geeft niet. Hier is niks fouts op te zien.
Kan je mij vertellen met welk apparaat je dit ervaart en op welk spel? Graag het MAC-address van het apparaat delen, dan kan ik wat beter zoeken.
Sinds gisteren een nieuwe T-56 Modem aangesloten en het probleem speelt nog steeds..
Ik ervaar dit o.a. op mijn gamepc(Mac adres van mijn gamepc: 00-24-9B-6E-F8-71) en in World of Warcraft bijvoorbeeld. Ook bij andere spelletjes heb ik hier last van.
Tevens is mijn downloadspeed veel lager dan mijn uploadspeed.Dit probleem speelt sinds 2 weken, daarvoor was alles nog goed(ook tijdens het gamen).
Ik heb een vermoeden dat het aan de ONT kastje ligt of iets inde wijk gebeurd of jullie netwerk?
Op dit moment zie ik de pc niet bedraad aangesloten of hij staat uit @Aleyna1996, erg vreemd dat de download in 1 keer aan het droppen is. Ik zie dat er een monteur voor je is aangestuurd. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.