Ik heb al langer dan vijf weken geen internet van Odido. Ik ben sinds kort klant van Odido met glasvezel. Na twee weken gebruik stopte het internet. Na vele telefoontjes met de klantenservice en wachten op terugkoppeling van de “technische” dienst, is er een monteur langsgekomen van Gideon. Die kwam al snel tot de conclusie dat er in de wijkcentrale een splitter vervangen moet worden; er waren namelijk 26 poorten met hetzelfde probleem, en deze monteur was al dagenlang tegen hetzelfde probleem aangelopen bij andere klanten in de buurt. Het vervangen van de splitter moet door ODF worden gedaan, maar dit wordt weer aangestuurd door Odido. Hier gaat het al weken mis. De technische dienst van Odido moet dit regelen, maar zij verzuimen dit al weken. Nu hebben ze dit eindelijk een paar dagen geleden gedaan, maar verkeerd, en ODF heeft mij bevestigd dat het verzoek is afgewezen. Odido moet dit dus nogmaals doen, maar na meerdere keren contact met de klantenservice blijkt dit toch erg lastig. De ene medewerker wil me niet helpen en zegt dat ik moet wachten, de andere zet het verzoek opnieuw in het systeem en zegt dat ik nogmaals negen dagen moet wachten. Het feit dat ik al vijf weken zonder internet zit, is voor hen irrelevant en een spoedprocedure is niet bekend. Ik heb het vermoeden dat dit nog makkelijk weken kan duren omdat de technische dienst van Odido zijn werk maar niet doet. Weet iemand hoe ik dit proces kan versnellen?
Beantwoord
Internet werkt niet, ODF moet het repareren. Maar Odido lijkt het verzoek maar niet juist uit te zetten
Beste antwoord door Ishana van Odido
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.