Skip to main content
Beantwoord

Slechte verbinding Westervoort/Duiven


Hallo,


Sinds maandag heb ik last van een ontzettend slechte verbinding.

Ik kan geen webpagina's openen, speedtest starten, Netflix stream starten.

Hieronder een paar screenshots van pingen naar cloudflare, traceroute naar speedtest en het resultaat wanneer ik speedtest.net wil draaien:

 

 


Meerdere malen contact gehad met jullie klantenservice en er zou ook een monteur langskomen.
Hij belde mij 's ochtends al op en gaf aan dat hij al 20 meldingen in mijn regio heeft gehad (Westervoort/Duiven) en dat het probleem bij Odido ligt. Hij vond het dus niet nodig om extra te komen testen.


Kunnen jullie mij vertellen hoe het oplossen ervoor staat? Bij de klantenservice kunnen ze dat niet helaas.

 

 

 

Beste antwoord door charliee7

Cheyenne van Odido schreef:

@charliee7 en @Robert1956 ik heb jullie verbinding gecheckt maar allebei zijn jullie (aan mijn kant) online. Klopt dit inmiddels, of ervaren jullie heel wat anders? Hoe branden de lampjes op jullie modem en de converter? En is deze laatste ook van de stroom geweest? Werkt het niet, kunnen jullie dan beschrijven '’hoe'’ jullie offline zijn. Doet niks het, doet alleen de wifi het niet? 

Na onderzoek hebben het toch weer uitgezet naar Delta, want het klopt inderdaad niet dat het volledig is opgelost. Dit loopt dus nog!

 

@Cheyenne van Odido Nu thuis, alles lijkt te werken. Ik kan alles weer en het is snel!

 

Bedankt!

Bekijk origineel

16 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 november 2024

Zie net het topic '’Is er een storing bij internet en tv van Odido"

Daar staat het ook al gemeld zo te zien. fijn!


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 november 2024

Hier hetzelfde sinds afgelopen vrijdag, erg irritant. Hopelijk snel een oplossing. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 november 2024

Ik heb nu al de hele avond geen internet meer….

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 november 2024

Vanmorgen wel weer wifi maar nog steeds geen internet en tv sinds maandag 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • 8 november 2024

Excuus voor het ongemak allen! Dit is inderdaad bij ons bekend. Ik heb zojuist gevraagd naar een concrete update om te checken hoe het erbij staat bij Delta Fiber. Hou het topic in de gaten, dankjewel!

Update: Delta Fiber geeft aan dat het opgelost is. Kunnen jullie dit checken? Vergeet niet om je modem eerst van de stroom te halen. Ik hoor het graag!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 november 2024

Hier alles gereset maar nog steeds geen internet 😢


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 november 2024

Modem reset gedaan. Verbinding komt niet online.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • 8 november 2024

Ik ga het doorspelen, dank beide!


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • 8 november 2024

@charliee7 en @Robert1956 ik heb jullie verbinding gecheckt maar allebei zijn jullie (aan mijn kant) online. Klopt dit inmiddels, of ervaren jullie heel wat anders? Hoe branden de lampjes op jullie modem en de converter? En is deze laatste ook van de stroom geweest? Werkt het niet, kunnen jullie dan beschrijven '’hoe'’ jullie offline zijn. Doet niks het, doet alleen de wifi het niet? 

Na onderzoek hebben het toch weer uitgezet naar Delta, want het klopt inderdaad niet dat het volledig is opgelost. Dit loopt dus nog!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 november 2024

Ik ben op dit moment niet thuis. Maar, er is inmiddels weer verbinding. Mijn camera’s zijn online.

Durf alleen niet te zeggen wat de kwaliteit van de verbinding is. Dat kan ik pas checken als ik thuis ben.

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 november 2024

Het lijkt allemaal weer te werken.

Alleen is de snelheid wat minder (650 up 550 down)

Op de Nokia converter knippert het data lampje oranje, hoort dat zo te zijn?


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 8 november 2024
Cheyenne van Odido schreef:

@charliee7 en @Robert1956 ik heb jullie verbinding gecheckt maar allebei zijn jullie (aan mijn kant) online. Klopt dit inmiddels, of ervaren jullie heel wat anders? Hoe branden de lampjes op jullie modem en de converter? En is deze laatste ook van de stroom geweest? Werkt het niet, kunnen jullie dan beschrijven '’hoe'’ jullie offline zijn. Doet niks het, doet alleen de wifi het niet? 

Na onderzoek hebben het toch weer uitgezet naar Delta, want het klopt inderdaad niet dat het volledig is opgelost. Dit loopt dus nog!

Mag ik vragen wat nog niet volledig is opgelost/waar verder onderzoek naar gedaan word? Hier lijkt de verbinding momenteel terug echter wel nog steeds erg instabiel dus hopelijk kunnen we na 7 dagen een weekend tegemoet met werkend internet en tv.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 8 november 2024
Cheyenne van Odido schreef:

@charliee7 en @Robert1956 ik heb jullie verbinding gecheckt maar allebei zijn jullie (aan mijn kant) online. Klopt dit inmiddels, of ervaren jullie heel wat anders? Hoe branden de lampjes op jullie modem en de converter? En is deze laatste ook van de stroom geweest? Werkt het niet, kunnen jullie dan beschrijven '’hoe'’ jullie offline zijn. Doet niks het, doet alleen de wifi het niet? 

Na onderzoek hebben het toch weer uitgezet naar Delta, want het klopt inderdaad niet dat het volledig is opgelost. Dit loopt dus nog!

 

@Cheyenne van Odido Nu thuis, alles lijkt te werken. Ik kan alles weer en het is snel!

 

Bedankt!


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • 10 november 2024

Het is inderdaad vrijdag alsnog opgelost door Delta! Ik hoop dat de rest hetzelfde ervaart. Laat het anders natuurlijk weten. Mogelijke snelheidsissues zullen dan wel individueel worden aangepakt. Let op, meet altijd bekabeld!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 10 november 2024

@Cheyenne van Odido 

Snelheid is nog niet helemaal in orde. Download 2090mbit en upload ‘maar’ 1490.

voor de rest wel weer helemaal stabiel en snelle laadtijden van webpaginas.

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • 10 november 2024

Hi @charliee7, hou de upload inderdaad de komende dagen in de gaten en zorg dat er geen systeem op de achtergrond loopt. Mocht het komende week bekabeld nog laag zijn, laat het mij weten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen