Welkom op onze community! @Ariadne Baank
Goed dat je dit hier een topic over hebt geopend. Er zijn op dit moment geen algemene problemen bij ons bekend is Hoorn. Uiteraard kijk ik graag met je mee, zodat jouw verbinding weer wordt hersteld!
Wil je de laatste 4 cijfers van jouw bankrekeningnummer nog toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken.
Daarnaast ben ik alvast benieuwd naar wat de lampjes op het modem en het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkas) doen (aan/uit/knipperen/kleur). Wil je mij hier meer over vertellen? Een foto mag natuurlijk ook.
Misschien val ik in de herhaling, maar heb je al wel een Unlimited vouchercode ontvangen? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kan dan een hotspot aanzetten en deze verbinden met je andere apparaten om toch online te zijn. Laat je weten of je dit wil?
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen!