Skip to main content
Beantwoord

Problemen glasvezel kastje LOS lampje knippert

  • 13 september 2024
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

Sinds gisteravond (12 sep) rond 21:30. Viel het internet uit in de straat. Bij mij en bij de buren knippert het lampje LOS (rood) op de mediaconverter. “De verbinding tussen de wijkcentrale is weggevallen”.

Op de Odido website staat dat er geen storing is en aan de telefoon vertelde ze dat ook alles moet werken. Toen wou ze het doormeten en kreeg ze ook geen verbinding. De Odido medewerker gaf aan dat er een spoed melding is aangemaakt. Helaas stap ik over 2 maanden pas over naar Odido mobiel dus ze kon mij niks aanbieden.

 

Dit kan natuurlijk van alles zijn maar jullie ervaring duren dit soort dingen lang?

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @Bartjuh92, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. In dit soort gevallen kan de oplostijd erg verschillen, maar zij zullen het natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

5 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2444 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2024

Hoi @Bartjuh92, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. In dit soort gevallen kan de oplostijd erg verschillen, maar zij zullen het natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 september 2024

Hi Ishana, 

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als hierboven aangegeven. Ook geen storing zichtbaar op de odido website helaas. Kun je hier eventueel ook naar kijken? 
 

Alvast bedankt! 
 

groet, 

 

Koen


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2444 reacties
  • 15 september 2024

Hoi @Koensw, zeker! Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 september 2024

Hoi @Ishana van Odido ,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad vouchers ontvangen voor mobiel internet. Echter is ons mobiele bereik in huis zo goed als niet aanwezig (reeds aangegeven bij je collega’s) wat de situatie extra vervelend maakt. 
 

Is er enig uitzicht op een oplossing op korte termijn? Dit begint echt een serieus probleem voor ons te worden vanwege werk vanuit huis etc.

 

Alvast bedankt! 
 

groet,

 

Koen


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14919 reacties
  • 16 september 2024

Hey @Koensw, op dit moment staat het ticket nog open maar we zullen het zo spoedig mogelijk oppakken. Ik gok dat er een monteur aangestuurd moet worden om de lijn te controleren. De technische dienst zal het voor je onderzoeken en de juiste aansturing bieden! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen