Skip to main content
Beantwoord

Geen glasvezel in Utrecht, LOS lampje knippert rood

  • 5 augustus 2024
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Helaas heb ik nu al ongeveer een uur geen internet meer in Utrecht, postcode gebied 3522. Het LOS lampje knippert rood. Is er een storing toevallig of is dit iets bij ons? 

 

Ik had net vanmiddag ook iets verplaatst in de meterkast waarbij ik het Huawei kastje wat bewogen heb, dus misschien is daar iets mis gegaan met de kabels?

Ik heb al geprobeerd het kastje uit en aan te zetten, maar dat lost niets op helaas. 

 

Beste antwoord door wiljanvdb

Nora van Odido schreef:

Hi @wiljanvdb, dan stuur ik direct een monteur voor je aan! Je krijgt binnen een paar minuten een e-mail van Guidion om hier een afspraak voor in te plannen. Hou je me op de hoogte nadat de monteur langs geweest is? 

 

@Nora van Odido de monteur is net geweest en alles werkt weer. De patch kabel was kapot. De monteur heeft nu ook alles netjes geplaatst zodat dit niet snel nog een keer kan gebeuren. 

Bedankt voor de snelle oplossing! 

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • 6 augustus 2024

Hi @wiljanvdb, zou je eens willen proberen om de patchkabel tussen glasvezelaansluitpunt en het Huawei kastje voorzichtig aan te drukken? Het zou kunnen dat deze los is komen te zitten. Mocht dit geen verbetering geven, laat het me dan weten. Ik stuur dan een monteur voor je aan om te onderzoeken waar de oorzaak van het probleem zit! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 6 augustus 2024

Hi @Nora van Odido, bedankt voor je reactie! 

 

Dat heb ik geprobeerd, maar geeft helaas geen verbetering. 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • 6 augustus 2024

Hi @wiljanvdb, dan stuur ik direct een monteur voor je aan! Je krijgt binnen een paar minuten een e-mail van Guidion om hier een afspraak voor in te plannen. Hou je me op de hoogte nadat de monteur langs geweest is? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 6 augustus 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @wiljanvdb, dan stuur ik direct een monteur voor je aan! Je krijgt binnen een paar minuten een e-mail van Guidion om hier een afspraak voor in te plannen. Hou je me op de hoogte nadat de monteur langs geweest is? 

 

@Nora van Odido de monteur is net geweest en alles werkt weer. De patch kabel was kapot. De monteur heeft nu ook alles netjes geplaatst zodat dit niet snel nog een keer kan gebeuren. 

Bedankt voor de snelle oplossing! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13395 reacties
  • 7 augustus 2024

Fijn om te horen dat alles weer werkt @wiljanvdb! Fijne woensdag. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen